Citat:
Ursprungligen postat av
hutraq
Så din teori är att Tove tappat mobilen i sängen hos sin nya förälskelse? Och att detta skulle spåra till att polisen släpper en i princip nationell efterlysning på flickan?
Pinsamt...
Citat:
Ursprungligen postat av
zepzoq
Du får ju ändå skilja lite på äpplen och päron. Att sånt som du säger händer varje dag stämmer ju, men det leder aldrig eller sällan till efterlysning av anhöriga och polis till media och allmänhet. Lägg på att Tova med all sannolikhet inte är en person som har en historia av att försvinna titt som tätt, så misstänker man ju ganska snabbt att något allvarligt har hänt.
Vet ni något om henne som vi andra inte vet? Känner ni henne?
För övrigt har jag nämnt flera olika teorier såsom sjukdom, olycka osv. försöker vara open minded här. Gabriella-fallet har jag också i tankarna, vilket jag nämnde tidigare. Troian lade upp en länk till den och allt.
Jag vill inte att Tova är den nästa Lisa och Ida. Jag har läst FUParna i detalj, är inte på något sätt naiv, men tycker inte att man måste tro det värsta på en gång. Jag är en optimistisk person helt enkelt. När/om ny info kommer kanske jag får tänka om. Vem vet.