Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-15, 09:26
Medlem
AversisrevAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Någon i tråden som tydligen visste vem det var skrev att hon är en ganska typisk WT-brud.

Andra har skrivit tvärtom. Om hon varit "wt", festat mycket och varit allmänt misskötsam hade det nog kommit fram fler historier om henne redan.

Jag tror mer på att hon är/var en helt vanlig tjej.
Senast redigerad av AversisrevA 2017-05-15 kl. 09:29.
Citera
2017-05-15, 09:27
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Någon i tråden som tydligen visste vem det var skrev att hon är en ganska typisk WT-brud.

Kan du länka till det inlägget?

Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Ja, framstår också som en ganska helylle övre medelklassfamilj.

Inte bara simmare, även simledare vad det verkar.
Citera
2017-05-15, 09:27
Medlem
KillBuljos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PekkaPojkka
Vad syftar du på för mord? mins inte riktigt...

Visst har Svenskar gett sig på tjejer i grupp/par också. Men det hör ju inte till vanligheten.
Brott mot kvinnor har ju ändå ett slags stigma i våran kultur och det sker ju snarare bakom stängda dörrar, inget man bjuder in polarna till direkt.
Om det inte är grovt handikappade mongoloider/pundare.
Och ja, jag vet att det finns få undantag... Men tyvärr får man nog slå på invandrartrumman nu.
Känner mig ganska övertygad i detta.

Detta?
(FB) 26-årige Christian Larsson styckmördad i Bollnäs
Citera
2017-05-15, 09:29
Medlem
Machiavellys avatar
Personer som bortrövats brukar inte ha en speciellt hög chans att hittas vid liv efter 2 dygn, och efter det första dygnet har det redan sjunkit väldigt mycket..
Citera
2017-05-15, 09:29
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Kan du länka till det inlägget?

Näst längst ner.

http://www.flashback.org/t2839746p7
Citera
2017-05-15, 09:31
Medlem
C.H.Ts avatar
Helt plötsligt har en hel drös med FB-dektektiver fått för sig att det nödvändigtvis ska vara tre gärningsmän.

Tre personer är anhållna, visserligen under samma misstanke, men det tillhör ju standard att man gör så för att få lagstöd för fortsätta utredningsåtgärder.

Den kan ju mycket väl vara så att det är en ensam gärningsman + en person på skyddande av brottsling eller medhjälp, och den tredje är kanske oskyldig.

Lås er inte, vi är bara i början.
Citera
2017-05-15, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Ja väldigt WT att vara idrottstränare...djävla dumhuvud.

Idrottstränare? Simlärare för småbarn som extrajobb. Säger ingenting om henne som person. Varken att hon är WT eller att hon inte är WT. Men kollar man på vart hon kommer ifrån och vilka hon umgås med så kan man ju dra sina slutsatser. Vet från en 100% säker källa att hon var ute och söp på krogen både helgen som var och helgen innan.
Citera
2017-05-15, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AversisrevA
Andra har skrivit tvärtom. Om hon varit "wt", festat mycket och varit allmänt misskötsam hade det nog kommit fram fler historier om henne redan.

Jag tror mer på att hon är/var en helt vanlig tjej.

Gå igenom hennes vänlista så kanske du får en annan uppfattning. Tror varken eller på WT fronten. Men en lugn tjej som aldrig festat är det då inte.
Citera
2017-05-15, 09:34
Medlem
AversisrevAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axl92
Idrottstränare? Simlärare för småbarn som extrajobb. Säger ingenting om henne som person. Varken att hon är WT eller att hon inte är WT. Men kollar man på vart hon kommer ifrån och vilka hon umgås med så kan man ju dra sina slutsatser. Vet från en 100% säker källa att hon var ute och söp på krogen både helgen som var och helgen innan.

Wow! Söp två helger på raken. Då måste hon vara "wt".
Citera
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Näst längst ner.

http://www.flashback.org/t2839746p7

Tack! Det hade jag missat.

Å ena sidan:

Citat:
Ursprungligen postat av zycoze
Känner inte Tova mer än att jag vet vem det är, men av hennes umgängeskrets att döma så är det 95% drägg.
Tova är väl än typisk tjej från Njutånger. Festar, ny kille varje vecka, bilintresserad, WT. Nej, det finns inga "vettiga" tjejer från Njutånger.

Å andra sidan:

Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Ja, framstår också som en ganska helylle övre medelklassfamilj.

Inte bara simmare, även simledare vad det verkar.
Citera
Medlem
flaskborstes avatar
Att man anhåller tre personer betyder som sagt inte att dom alla är gärningsmän, det kan finnas utredningstekniska skäl till att man vill ha dessa tre separerade så att dom inte pratar ihop sig eller på andra sätt försvårar utredningen.

Det kan vara så enkelt att hon rest iväg med någon ex till utlandet. Någon kropp har ju inte hittats ännu.
Citera
2017-05-15, 09:35
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Jag vet inte riktigt varför, men jag undrar om hon inte är/var lite "udda"? Det är något med utseendet (mimiken på bilderna) plus det faktum att hon är/var simmare som ger mig den känslan.

Man kan ju spekulera i om hon är en sk. "late bloomer", där simningen varit hennes enda sociala sammanhang vid sidan av skolan, men att hon kanske ändrat bekantskapskrets radikalt senaste tiden, till lite vildare polare? Jag håller det inte alls för uteslutet att hon kan ha hängt med ensamkommande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in