Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-15, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Sidor med gissningar om etnicitet. Stolpskott hela högen.

Ingen hemmahörande i Njutånger som kan dela med sig av vad det är för byggd, hur är folket? Hur är stämningen där?

Njutånger/Iggesund/Enånger = samma skit med enbart inavlade bönder, rasister och EPA-drägg hela bunten. En hel del alkoholister och pundare också. Kan inte tänka mig en enda normal människa i dom orterna. Tycker synd om den som växer upp där.
Citera
2017-05-15, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axl92
Njutånger/Iggesund/Enånger = samma skit med enbart inavlade bönder, rasister och EPA-drägg hela bunten. En hel del alkoholister och pundare också. Kan inte tänka mig en enda normal människa i dom orterna. Tycker synd om den som växer upp där.

Har kört igenom Njutånger några gånger och det ser verkligen ut som ett samhälle där tiden stannade 1950. Kan inte tänka mig att det finns många invandrare där. Nej, detta är väl svenska fyllskallar som spårat ur.
Citera
2017-05-15, 08:29
Medlem
Har en känsla av att hon lever.men nu måste dom snabba sig att hitta henne..Pg av ev skador
Citera
2017-05-15, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Har kört igenom Njutånger några gånger och det ser verkligen ut som ett samhälle där tiden stannade 1950. Kan inte tänka mig att det finns många invandrare där. Nej, detta är väl svenska fyllskallar som spårat ur.

Njutånger har ett asylboende och i övrigt så bor där väldigt många småbarnsfamiljer och det är en populär by i kommunen.
Citera
2017-05-15, 08:30
Medlem
JustZlatans avatar
Asylboenden brukar ligga på såna här ställen. Kan även vara utländska gästarbetare som ligger bakom.
Citera
2017-05-15, 08:31
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
tja kolla dårarna i långshyttan där folk mördas till höger o vänster så visst, kan vara fyllekväll med pundare som spårat ut.
Citera
2017-05-15, 08:31
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Finns inte mycket där:

https://youtu.be/HwrnWc7JlhQ
Citera
2017-05-15, 08:33
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Finns inte mycket där:

https://youtu.be/HwrnWc7JlhQ
Ser dock ut o vara massa vatten runt omkring på kartor, dumpad i sjö ?
Citera
2017-05-15, 08:34
Medlem
Spexa16s avatar
Nu på nyheterna säger de att de letar efter en kvinna från Hudiksvall och att de förhört 3 män om människorov. De söker också efter hennes mobiltelefon.
Citera
2017-05-15, 08:36
Medlem
AdFontess avatar
Det är väl ovanligt att man går ut så fort med bild på en försvunnen och sen lika fort tar in tre unga män.

Jag tror att tjejen kan ha levt under hot, tycks vara för mig det mest rimliga om det är fråga om brott. Men man vet aldrig hur polisen arbetar, i vissa försvinnanden blir de mer engagerade än i andra (nästan så att det ter sig personligt) och sätter in precis allt som de bara kan i ett tidigt skede. Kan vara så att de unga männen misstänks, bara så att polisen kan i laglig mening hålla ett förhör och få ut den information som de unga männen blivit ombedda (av tjejen) att hålla tyst om.
Citera
2017-05-15, 08:38
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Ser dock ut o vara massa vatten runt omkring, dumpad i sjö ?
De har tydligen lyckats pinga mobilen hennes så då borde den åtminstone vara på land.
Citera
2017-05-15, 08:38
Medlem
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderrs
Njutånger har ett asylboende och i övrigt så bor där väldigt många småbarnsfamiljer och det är en populär by i kommunen.

Är det asylsökande då blir det ett jävla liv för Sverige har öppnat sina hjärtan, 3 gm lutar åt invällare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in