Citat:
Ursprungligen postat av
Mes
Om du inte förstår, Googla i bankhypotekets biblotek, där står allt. Eller finns inte ordet i din politiskt statsfinansierade statistikbok ?.
Vet du inte ens vad du själv menar med "den kulturmarxistiska drömmen"?
Varför använder du begrepp som du inte vad vad det är?
Citat:
Ursprungligen postat av
Mes
Varför de inte skulle köpa en sådan bostad visar väl sig när en större krasch inträffar.
Folk ska alltså inte ta små risker för att uppnå det de strävar efter.
Jag antar att du aldrig lämnar bostaden. Du kan ju bli påkörd. Finns en risk för det. Är en hel del som tom blir ihjälkörda varje år.
Och när du ser någon granne ute så sitter du och stönar över vilken risk de tar att bli påkörda.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mes
Kan jag ana att Banklobbyisten "Alpha" har förköpt sig på någon lya på någon kulturmarxistiskt "fin" gata och anar att han kommer ligga risigt till när korthuset faller?.
Förstår att hela ditt liv kretsar kring att Bankväsendet står ohotat och storföretagskapitalismen får sitt genom massinvandringen som du försvarar som en gammal grammofonskiva som hakat upp sig.
Du fantiserar väldigt mycket om andra.
Jag ställde en (trodde jag) ganska enkel fråga om vad du menade. Men det var tydligen en väldigt öm tå för det gick inte att få det minsta svar.
Istället så spenderar du möda på att trava på med personangrepp.
Är det helt omöjligt för dig att hålla dig till sak. Misstänker du kanske att dina omhuldade fantasier snabbt falsifieras då?