2017-05-14, 20:04
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Är det sånt här skit man betalar skatt för? Alkade cp:n och en mördad transa som såg förjävlig ut, herregud vad sjukt.

Du hade hellre avstått och haft dom springandes på din bakgård eller?
Citera
2017-05-14, 20:26
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoldsamKnarkare
Du hade hellre avstått och haft dom springandes på din bakgård eller?
Äh ta ut dom i skogen och skjut dom.
Citera
2017-05-14, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunnerkungen
Det verkar vara över mellan Er*ca och D*n. För ett tag sedan var de båda skriva i hans lägenhet i Borlänge. Nu är de mantalskrivna i Nås där också exmannen är mantalsskriven. Finns inga spår
efter D*n den senaste månaden på hennes Facebook sida, där hon nu uppger att hon bor i Vansbro och har en relation med en kvinna.

Tillägg: Hon har efternamnet Malmberg på Facebook.

Personen hon påstår sig ha ett förhållande med har "skickat en stor kram till dig gumman" på FB till olika personer som varit involverade i mordet på olika sätt. Den påstådda flickvännen verkar i mina ögon se upp till dessa personer, hur man nu kan göra det..?
Tror för övrigt att just denna påstådda flickvän för en tid sedan skrev på sin FB att hon HATADE DM eftersom han hade ett förhållande, kommer inte riktigt ihåg den ordagranna skrivelsen men något i den stilen var det iaf.
Citera
2017-05-14, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaggis26
Personen hon påstår sig ha ett förhållande med har "skickat en stor kram till dig gumman" på FB till olika personer som varit involverade i mordet på olika sätt. Den påstådda flickvännen verkar i mina ögon se upp till dessa personer, hur man nu kan göra det..?
Tror för övrigt att just denna påstådda flickvän för en tid sedan skrev på sin FB att hon HATADE DM eftersom han hade ett förhållande, kommer inte riktigt ihåg den ordagranna skrivelsen men något i den stilen var det iaf.

Den påstådda flickvännen har tidigare varit ihop med P-O också.
Citera
2017-05-14, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonsol
Den påstådda flickvännen har tidigare varit ihop med P-O också.

Ja det är ju onekligen en riktig "Böna"😉
Citera
2017-05-15, 18:45
Medlem
Ramlade över namnet Hokk*nen igen. Denna gång M*rlene, som varit försvunnen.

(FB) STOCKHOLM - 13-åriga Marlene försvunnen 2015-03-12

Finns det koppling? Kanske redan varit uppe i tråden?
Citera
2017-05-15, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunnerkungen
Det verkar vara över mellan Er*ca och D*n. För ett tag sedan var de båda skriva i hans lägenhet i Borlänge. Nu är de mantalskrivna i Nås där också exmannen är mantalsskriven. Finns inga spår
efter D*n den senaste månaden på hennes Facebook sida, där hon nu uppger att hon bor i Vansbro och har en relation med en kvinna.

Tillägg: Hon har efternamnet Malmberg på Facebook.

Ursäkta men vem var hon? Det är så väldig mycket namn kopplat till detta fall att jag börjar blanda ihop personerna. Var det bara D*ns flickvän eller var hon också kopplad till själva brottet?

Tack för tålamodet.
Citera
2017-05-15, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simbstah
Ursäkta men vem var hon? Det är så väldig mycket namn kopplat till detta fall att jag börjar blanda ihop personerna. Var det bara D*ns flickvän eller var hon också kopplad till själva brottet?

Tack för tålamodet.

Hon var DMs flickvän och även den som sägs ha skrivit "jippie blod" i ett sms under mordkvällen/natten.
Hon satt häktad fram till 161223 sp hon liksom AL släpptes men misstankarna om underlåtenhet att avslöja mord kvarstod, bland annat.
Citera
2017-05-15, 22:24
Medlem
Springer dom fortfarande hos "häktesprästena" å vill bikta sig ?
Citera
2017-05-19, 03:49
Medlem
Er*cas nuvarande flickvän "bönan" har även delat "forever angel" på facebook den senaste veckan där hon skriver följande;

"Den här låten vill jag ge till min underbara flickvän.❤️❤️❤️❤️"

Har blivit ytligt bekant med Er*cas flickvän genom mitt förra jobb (där jag också träffade på Madde ett antal gånger). Höll på att trilla av stolen och sätta saliven i halsen när jag såg vad hon delat, och vem hon också är tillsammans med.
Citera
2017-05-19, 19:43
Medlem
Vem av dom är det som sägs ha barn med en lättare förstånds handikappad kvinna som bor i borlänge
Där soc omhänder tog barnet ?

Kan ju vara en skröna men men

Frågar man inget får man inget veta
Citera
2017-05-24, 15:23
Medlem
Doctors avatar
Hovrättsdomen skulle ha kommit idag men har blivit framflyttad en vecka. Nytt datum är alltså 31/5.

http://www.dt.se/blaljus/brott/langshyttemordet-hovrattsdom-skjuts-fram-da-meddelas-domen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in