2016-12-02, 07:58
Medlem
Doctors avatar
dt.se utlovar liverapportering idag.
http://www.dt.se/blaljus/brott/21-aringen-som-ska-ha-anlitats-till-langshyttemordet-svart-att-saga-nej
Citera
2016-12-02, 09:09
Medlem
Doctors avatar
sr.se följer tätt bakom och direktrapporterar också igen.
Citera
2016-12-02, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor
sr.se följer tätt bakom och direktrapporterar också igen.

Hittar inte rapporteringen från sr. Du råkar inte ha en länk?
Citera
2016-12-02, 09:35
Medlem
Man undrar om det finns demens hos allihop? Hur klarar dom tillvaron då dom inte ens minns såna här märkliga situationer? Idioter.
Citera
2016-12-02, 09:49
Medlem
Doctors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menjagju
Hittar inte rapporteringen från sr. Du råkar inte ha en länk?

De hade startat ett sånt Scribblefönster, men verkar ha ångrat sig för nu står det istället:
"P4 Dalarna har ingen direktrapportering från rättegången i dag."
Citera
2016-12-02, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor
De hade startat ett sånt Scribblefönster, men verkar ha ångrat sig för nu står det istället:
"P4 Dalarna har ingen direktrapportering från rättegången i dag."

Inte konstigt att jag inte hittar då. Men tack i alla fall.
Citera
2016-12-02, 10:43
Medlem
Nästan otroligt hur man kan kasta bort sitt liv på sånt här skit. DW hade chans att få fast anställning hos Keolis vilket är ett ganska bra företag. Farsan hans jobbade också där och verkade bry sig om honom. Lite kul var att han tyckte poliserna kränkte honom då han kom till första förhöret. Är det någon som är kränkt borde det vara Madde.
Citera
2016-12-02, 10:54
Medlem
Värt att följa direktrapporteringen idag..
Mer detaljerat av 21-åringen=DW
Dt.se blåljus är det på
Senast redigerad av knepplenning 2016-12-02 kl. 10:56.
Citera
2016-12-02, 10:59
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Man undrar om det finns demens hos allihop? Hur klarar dom tillvaron då dom inte ens minns såna här märkliga situationer? Idioter.

Han med kronisk minnesförlust kom iallafall ihåg sin bostadsadress. De andra verkar glömma av var de bor och bor på andras adresser.
Citera
2016-12-02, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Han med kronisk minnesförlust kom iallafall ihåg sin bostadsadress. De andra verkar glömma av var de bor och bor på andras adresser.

Alla klarade av agera på signalen Forever Angel och utföra sin del av mordet trots att nästan alla har problem med minnet för att de är drogpåverkade, lider av sömnapné, är dyslektiker eller har råkat ut för olyckor håller inte sådär jättebra.
Citera
2016-12-02, 11:33
Medlem
Vad ska man säga om DW... Han är ju betydligt mer verbal än övriga. Hans beskrivning av mordet låter faktiskt trovärdig och jag måste erkänna att jag lockas att tro att han är en ung kille som hamnat otroligt snett och faktiskt trodde att allt bara var snack. Som jag förstått det så var han dessutom den som ville byta juridiskt ombud.

Å andra sidan har han haft ett halvår på sig att förbereda sin historia.
Citera
2016-12-02, 11:36
Medlem
Intressant att dom kom ihåg texten till låten allihop med dessa dåliga minnen. Den här DW är en riktig pratkvarn och ingen jag skulle be bevara en hemlighet. Väldigt skruvad och osäker typ. Ett riktigt damp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in