2017-05-13, 20:39
Medlem
simme1988s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cris7209
Haha...hon som var där är sjuk...hon var misstänkt för att låst in sina barn utan mat och hennes son är dömd flr våldtäckt mot mindreårig i hässleholm....tyvärr går hon runt och pratar skit om alla till alla....hon stal på coop och blev dömd flr deta. Båda står med i polisregistret..bara att kolla på en sida på fb. Dom som hatar pedofiler. Sonen bodde i hässleholm och hon i kristianstad. Hon heter a.s. han. H.j.

Vad/vem pratar du om ??

Som sagt : efter denna cirkus så blir det RPU på A , E , åklagare samt Cris7209

Någon som var på rättegången som kan bekräfta eller dementera infon jag fick från min källa?
Citera
2017-05-13, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simme1988
Gissar att han onanerade. Först skadar han H allvarligt sedan onanerar han. Sedan gör han mat och går o röker.

Enligt en som var på rättegången igår så hade A onanert direkt efter fjärrkontroll incidenten. Detta ska E berättat i gårdagens förhör. A hade även skrivit något konstigt på spegeln i badrummet.

Skarptänkt! Onani kan för många fungera som en ventil, något som lättar på ångest. Så det stämmer överens med att han först slängde/bankade (förmodligen) fjärrkontrollen i H:s ansikte och att efter att hon kanske var kinkig där på morgonen, så onanerade han kanske efter ett raseriutbrott.

Är det någon som uppfattade vad han skrev på badrumsspegeln? Det stod ju en hel del om denna incident i FUP, men jag fick inte fram att de uttalade explicit vad han skrivit? Det KAN ju vara en ledtråd till det som hänt?
Citera
2017-05-13, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cris7209
Haha...hon som var där är sjuk...hon var misstänkt för att låst in sina barn utan mat och hennes son är dömd flr våldtäckt mot mindreårig i hässleholm....tyvärr går hon runt och pratar skit om alla till alla....hon stal på coop och blev dömd flr deta. Båda står med i polisregistret..bara att kolla på en sida på fb. Dom som hatar pedofiler. Sonen bodde i hässleholm och hon i kristianstad. Hon heter a.s. han. H.j.

Fast det där med fjärrkontrollen och onanin har Alle själv uppgett i polisförhöret, så det verkar ju stämma. Sedan att människan du skriver om verkar galen är en annan sak.
Citera
2017-05-13, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast nu är ju du ute på ett stickspår och rusar - - troligen för att du inser hur jävla dumt du kräkte ur dig tidigare.

Att det finns kritik - både från mig och andra - över att ingen av föräldrarna följde med ambulansen hade du upptäckt om du nös ut navelluddet och faktiskt läste vad folk skriver.

Du hävdar att hon var utsövd när barnet låg döende ... och det är ju skitsnack att försöka göra ett sådant statement baserat på att hon sovit någon timme ett och halvt dygn tidigare...

Dessutom inte så många timmar då heller.
Barnet var döende från det att de åkte in med ambulansen. Detta var på morgonen direkt när Erika vaknat efter att ha sovit under natten med öronproppar i.
Så då borde man ju kunna säga att det är märkligt att hon inte orkade åka med in på sjukhuset för att spara energi.
Citera
2017-05-13, 20:47
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Vad/vem pratar du om ??

Ja, den sistnämnda är bara en tidsfråga.
Citera
2017-05-13, 20:49
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luddesudde
Barnet var döende från det att de åkte in med ambulansen. Detta var på morgonen direkt när Erika vaknat efter att ha sovit under natten med öronproppar i.
Så då borde man ju kunna säga att det är märkligt att hon inte orkade åka med in på sjukhuset för att spara energi.
Fast det jag skrev, om att spara på sin energi, gällde att de inte var med barnet när barnet var konstaterat medvetslöst på sjukhuset. Att ingen åkte med i ambulansen är märkligt, ja.
Citera
2017-05-13, 20:49
Medlem
kermassas avatar
Citat:
Vad/vem pratar du om ??

Någon som var på rättegången som kan bekräfta eller dementera infon jag fick från min källa?
E berättar om det första gången på sida 1428 och A på sida 2486.
Citera
2017-05-13, 20:52
Medlem
Citat:

Jag har börjat inse att Micro är väldigt noga med att saker ska vara "korrekt" enligt hens bok, tror hen anser att man är döende typ femton sekunder innan man trillar av pinn. Spelar ingen roll hur mycket inre skador man än har och att man hemma måste få första hjälpen och i ambulans och på sjukhuset måste hållas vid liv med hjälp av diverse maskiner, döende är man inte förrän precis före dödsögonblicket när alla maskiner stängts av. Före det är man typ lika levande som precis alla andra, så enligt Micros regelbok var H inte det minsta döende den där morgonen eller på sjukhuset.
Citera
2017-05-13, 20:54
Medlem
simme1988s avatar
Kan ha varit ett namn på en porrstjärna. Men det är inte helt säkert eller bekräftat. Men enligt rykten är det så. Rätta mig om jag har fel.
Citera
2017-05-13, 20:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Skarptänkt! Onani kan för många fungera som en ventil, något som lättar på ångest. Så det stämmer överens med att han först slängde/bankade (förmodligen) fjärrkontrollen i H:s ansikte och att efter att hon kanske var kinkig där på morgonen, så onanerade han kanske efter ett raseriutbrott.

Är det någon som uppfattade vad han skrev på badrumsspegeln? Det stod ju en hel del om denna incident i FUP, men jag fick inte fram att de uttalade explicit vad han skrivit? Det KAN ju vara en ledtråd till det som hänt?
Ett namn på någon porrtjej. Var tydligen lättare att visualisera snusket då.
Citera
2017-05-13, 20:57
Avslutad
Citat:
Så som A var mot E samt hur han blev i närheten av en tv-fjärr så antar jag att han är lite av ett kontrollfreak.
Det var rätt kul mitt i allt elände.
Citera
2017-05-13, 20:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du kanske skall kolla FuP så får du ett litet hum om hur länge hon sovit och hur "utvilad" hon kan ha varit ...

Edit:
Dessutom visste vare sig A eller E att barnet var "döende" just då .. det får de veta dagen efter att de åkte in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in