Citat:
Ursprungligen postat av
Linguas
Håller med.
Såg honom live för en massa år sedan när han besökte ett universitet. Jag har aldrig sett folk sitta så tysta under ett framträdande av en "komiker" förut.
Alltså det är bara ett missförstånd att Usch Nejen är en komiker; vad han egentligen är, det är helt enkelt en etnisk aktivist. Av någon anledning fick någon för sig att lansera honom som komiker, men han har så länge jag kan minnas varit en etnisk aktivist som försöker skämta till det lite då och då.
Kan inte heller minnas att han har dragit något bra skämt eller varit rolig, och det här "tjottablängare" vokabuläret är väl standard olustig Özz Nûjen liksom. Däremot har han ett skitroligt namn. Och han är så förbannat ful att han faktiskt ser rolig ut. Är väl det hans karriär bygger på.
Citat:
Ursprungligen postat av
fryskyl
Det finns ingenting i texten som tydligt signalerar att det skulle röra sig om ren fiktion.
Det finns absolut inget i texten som tyder på att det har hänt heller. Det är helt enkelt väldigt osannolikt att det har hänt. Textens poäng är inte att Usch Nejen spelar allan ballan bonanza och tar sig ton mot en kvinna på bussen.
Kolla här, för er som inte klarar av att läsa mellan raderna. Det här är vad Usch Nejen försöker säga:
1) Det svenska språket är obetydligt eftersom det bara talas av 9 miljonär människor.
2) Bruna muslimer ska inte behöva lära sig svenska, precis som vita amerikaner inte ska behöva lära sig svenska.
3) Jag, kurd, lägger till några fåniga svenska slangord i texten som låter så korkade att min one-liner blir rolig.
4) Eftersom svenskar inte existerar enligt PK-ideologi, så kan vi lika gärna sluta tala svenska.
Och så vidare. Det här är väl bara standard folkmordsstrategi som Usch Nejen kör med. Som muslimsk kurd kommer han ju från en lång tradition och nationell erfarenhet av hur man folkmördar kristna folkslag