2017-05-10, 11:50
Medlem
Minsk82s avatar
Tycker att iktorivil 2orna är suveräna att sova på. Tom bättre än flunisar.
Citera
2017-05-10, 13:22
Medlem
Konkeletares avatar
Har kört rätt hårt senaste veckan, återdoserat på dagen med påde lorazepam o ikto, käkade även bromazepam med ikto första dagarna sen ikto o loraz, hade ingen tolerans alls när jag började nu.

Kan ha tagit ca 5mg ikto o 2-3 loraz igår, även 2 ksalol mot natten.

Är det möjligt att 2mg ikto räcker för mig hela dagen o kanske nån loraz över dagen.
Citera
2017-05-11, 16:24
Medlem
Tjena!
Jag har 5st piller som nästan exakt ser ut som vanliga r2, dom har brytkors på ena sidan som vanligt men på andra sidan står det bara en liten 2a i mitten av tabletten.

Är dessa vanliga klonazepam eller är det någon annan Benz?
Citera
2017-05-11, 17:09
Medlem
vadillaruoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av da-raver
Tjena!
Jag har 5st piller som nästan exakt ser ut som vanliga r2, dom har brytkors på ena sidan som vanligt men på andra sidan står det bara en liten 2a i mitten av tabletten.

Är dessa vanliga klonazepam eller är det någon annan Benz?
Det är Klonazepam från Galenika

Bild
Citera
2017-05-11, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vadillaruom
Det är Klonazepam från Galenika

Bild

Precis så ser dem ut! Då vet jag det, tack för svaret.

Btw är det bara jag som har svårt att få upp ballen när man käkar dessa?
Citera
2017-05-12, 04:43
Medlem
Citat:
Precis så ser dem ut! Då vet jag det, tack för svaret.

Jo det har jag märkt av, man slappnar ju av i muskler och överallt så där har vi nog orsaken
Citera
2017-05-12, 06:09
Bannlyst
Citat:
Vilken dosering tar du?
Citera
2017-05-12, 12:17
Medlem
Hyllar iktorivil! Perfekt om man gått in sig på dom, noll ångest. Lite jobbig skevhet i början.
Citera
2017-05-12, 12:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RitalinConcerta
Hyllar iktorivil! Perfekt om man gått in sig på dom, noll ångest. Lite jobbig skevhet i början.
Har tagit Iktorivil i flera år, aldrig blivit skev. Dock trevlig och ångestdämpad...
Citera
2017-05-13, 10:25
Medlem
Hej är det någon mer än mej som äter iktorivil i medicinskt syfte. Jag har precis blivit ordinerad 4 mg alltså två morgon och två kväll och min grava ångest som höll på att ta livet av mig är nästan som bortblåst. Kan någon berätta hur den fungerar långsiktigt då jag av medicinska skäl kommer behöva den här länge för att öht kunna fungera utan att bli inspärrad på psyk, så svår ångest hade jag alltså. Tacksam för svar
Citera
2017-05-13, 21:48
Medlem
Blir inte det minsta ångestfri av klonazepam men funkade jättebra mot muskelavslappning men hade fortfarande ångest :/ Kanske har med Lyrica tolerans? känns som lyrica får alla benzo och krocka funkar knappast. valium = 0 effekt och xanor lite ångest fri typ 50% men lyrica 100% ångestfri varje gång. skumt...
Citera
2017-05-13, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
Blir inte det minsta ångestfri av klonazepam men funkade jättebra mot muskelavslappning men hade fortfarande ångest :/ Kanske har med Lyrica tolerans? känns som lyrica får alla benzo och krocka funkar knappast. valium = 0 effekt och xanor lite ångest fri typ 50% men lyrica 100% ångestfri varje gång. skumt...
För mig är det tvärtom blir ångestfri och skärpt av Iktorivil men nada muakelavslappnande effekt. Kanske beror på att jag är sönderspänd så det räcker i kroppen efter åratal av grov ångest
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in