2020-01-14, 13:55
Medlem
spacetrips avatar
Tja,
har käkat ikto ett bra tag nu började med att jag kunde bli skön på 2st. Nu är jag uppe i drygt 10-20st utan någon effekt..
är det troligen toleransen som stigit så jävla högt eller vad e grejen?

Mvh Spacetrip
Citera
2020-01-14, 19:06
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spacetrip
Tja,
har käkat ikto ett bra tag nu började med att jag kunde bli skön på 2st. Nu är jag uppe i drygt 10-20st utan någon effekt..

Mvh Spacetrip

Ja det är toleransen..... Ta ett uppehåll på ett par veckor eller nån månad så blir det fint sen igen.
Citera
2020-01-15, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spacetrip
Tja,

Mvh Spacetrip

Ja, om du fortsätter att öka dosen så får du bara samma rus till slut. Mitt förslag är att undvika öka dos och ha break ibland
Citera
2020-01-15, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jag köpte en karta Rivotril för två månader sedan ungefär och jag åt upp hela kartan (10st) inom två timmar. Det kändes ungefär som MAX 4 mg svensk Iktorivil. Så det florerar både extremt svaga Rivotril och Ksalol i blister. Och det är ju omöjligt att se på en karta om den är äkta eller inte

De utländska som är gjorda i fakelabb är ofta bra mycket3lägre MG än det som används även om det ä rätt ämne i.
Citera
2020-01-15, 11:41
Medlem
spacetrips avatar
Okej misstänkte det. Tack för snabbt svar!
Citera
2020-01-15, 20:28
Medlem
Testade en Lorazepam 2.5 mg tablett för allra första gången mot stress, ångest, sömnproblem. Inget hände efter 4 timmar. Tog en till, inget hände. Kanske blev lurad och fick sockerpiller av apoteket.
Citera
2020-01-17, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reppsons
Testade en Lorazepam 2.5 mg tablett för allra första gången mot stress, ångest, sömnproblem. Inget hände efter 4 timmar. Tog en till, inget hände. Kanske blev lurad och fick sockerpiller av apoteket.
Sockerpoller var det säkert ingen jag själv känner inte heller mycket av lorazepam
Citera
2020-01-19, 13:03
Bannlyst
Hej, ber om ursäkt för mitt förra inlägg, blev nått skevt med luren och imgur appen..
Gör detta från datan nu.

Införskaffade mig 7 st igår, is this the real deal?
https://imgur.com/6Tn0hvw
Senast redigerad av Pixaloss 2020-01-19 kl. 13:14.
Citera
2020-01-19, 13:25
Medlem
pineapple-expresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixaloss
Hej, ber om ursäkt för mitt förra inlägg, blev nått skevt med luren och imgur appen..
Gör detta från datan nu.

Ser så ut du.
Citera
2020-01-19, 14:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pineapple-express
Ser så ut du.

Dom är ju helt fantastiska ! Tar ju en timme typ innan påslaget, men sen svävar man inom molnen.
Citera
2020-01-19, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pixaloss
Gör detta från datan nu.

Ja gamla hederliga kryss 2or =)
Citera
2020-01-19, 19:34
Medlem
KringExs avatar
Om man kan somna på 7,5 mg Imovane, visst borde det funka att somna på 2,5 mg Iktorivil? Jag blir normalt sett inte ett dugg trött av ikto, om jag inte kommer upp i doser på typ 8-10 mg men den stimulerar ju GABAa receptorn, och jag kan inte sova utan att ha tagit någon GABA-drog eller GABA-analog (Gabapentin, Lyrica)

Jag har sedan drygt en månad använt Alprazolam och ibland någon Imovane för att kunna sova och jag testade en natt utan och det gick inte. Nu är all Alprazolam slut men jag lyckades hitta 5 st 0,5 mg Iktorivil att sova på. Sen ska jag använda Gabapentin eller Lyrica i 7-8 dagar tills sömnen fungerar. Har gjort detta tidigare och det fungerar.

Men jag undrar hur det ska gå i natt, om 2,5 mg Iktorivil kommer att räcka. Det är den benso jag blir minst trött av av alla bensodiazepiner.
Jaja, nu när jag skriver funderar jag ju på hur fan ni ska kunna svara på det. Alla är vi ju olika.
Men vad tror ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in