2017-05-09, 17:39
Medlem
escilichiss avatar
Har beställt från P*llertr*llaren två ggr under senaste 4 månaderna, denna gång fick jag Batch #3 och tycker den är något svagare/klenare än förra gången jag beställde! Men är osäker om det var en annan batch jag fick då, någon som har märkt någon skillnad?
2017-05-09, 17:48
Medlem
JesusIsAStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
La en beställning på ett g 3-fea från rctomt**.lif* hoppas de kommer imorgon återkommer när de kommit

Vad är det för shop? Aldrig höra talas om faktiskt.
2017-05-09, 18:47
Medlem
kezz89s avatar
Apoteksgrossen och sweshoppen åkt på torsk?
2017-05-09, 19:42
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kezz89
Apoteksgrossen och sweshoppen åkt på torsk?

Verkar så! Fuck. Vilka andra finns det som är aktiva atm?
2017-05-09, 19:51
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escilichis
Har beställt från P*llertr*llaren två ggr under senaste 4 månaderna, denna gång fick jag Batch #3 och tycker den är något svagare/klenare än förra gången jag beställde! Men är osäker om det var en annan batch jag fick då, någon som har märkt någon skillnad?

Vadå pillertrillare*n.biz har ju inte tjack?..
2017-05-09, 22:15
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JesusIsAStoner
Vad är det för shop? Aldrig höra talas om faktiskt.
Surfade på Google efter 3-fea o hittade denna ö nyfikenheten så la jag en beställninghos dom på en etta just för de är billiga, får förhoppningsvis imorgon då ingen post alls kom idag.
Återkommer med resultat och allt imorgon
2017-05-10, 12:16
Medlem
escilichiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Vadå pillertrillare*n.biz har ju inte tjack?..

Är inte där ifrån jag beställt
2017-05-10, 12:37
Medlem
TechoNisses avatar
Fick hem mitt 1g 3-fea från rctomten idag och de ,och de är riktigt bra krut i den,har bara tagit två små 8mg Linor (16mg tsms i båda näsorna) tårar o näsan rinner och den slog på riktigt jävla bra, kommer garanterat köpa av dom igen (2dagars leverans) ,men då körde inte posten ut något alls till mig igår inte ens reklam,så tror 1dags leverans. Rekommenderar deras 3-fea för den är riktigt billig,potential o svider precis som a-pihp(den hydra hade) fingrarna går som om jag skulle vara en blind författare . 10/10 får denna av mig nu.!

REKOMMENDERAS till alla som vill ha godis med krut i!
2017-05-10, 15:01
Medlem
svampssons avatar
Jahopp. Beställde en av rcb's hälsofarligt klassade produkter för över en vecka sedan, de flesta vet nog vilken. Inte ett kuvert i sikte än så länge. Har haft mailkontakt om ärendet där de säger att de har skickat varan men att de inte vet när.

Som jag ser det finner jag dessa alternativ troligast:

* Rcb ljuger och har börjat selektivscamma(det vill jag inte tro då de förraldrig krånglat förut och dessutom löst
alla få fel från deras håll i yppersta kundvård)

* Rcb har slarvat på något sätt och helt enkelt missat mig (vilket de förnekar but hey, mänskliga faktorn, det hände en gång förut och då löste det sig)

* Brevet har någonstans försvunnit på vägen (första gången någonsin isf för mig ang. inrikes brev men någon gång ska väl vara den första?)

* Någon nyfiken jävla brevbärare eller postombudsman har fattat misstankar för mitt futtiga jävla kuvert, öppnat det och självklart kontaktat polis och således väntar jag då bara på att "deras" labb ska fastställa vilken vara det är och kommer sedan kontakta mig och det blir knas.

*Den från rcb som skickade varan har bara varit seg pga insert anledning och jag får varan senast fredag.. (känns väldigt optimistiskt och naivt men sånt har hänt förut och är tämligen vanligt inom denna buissness).

Någon annan som handlat från rcb med liknande upplevelser?
2017-05-10, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Jahopp. Beställde en av rcb's hälsofarligt klassade produkter för över en vecka sedan, de flesta vet nog vilken. Inte ett kuvert i sikte än så länge. Har haft mailkontakt om ärendet där de säger att de har skickat varan men att de inte vet när.

Som jag ser det finner jag dessa alternativ troligast:

* Rcb ljuger och har börjat selektivscamma(det vill jag inte tro då de förraldrig krånglat förut och dessutom löst
alla få fel från deras håll i yppersta kundvård)

* Rcb har slarvat på något sätt och helt enkelt missat mig (vilket de förnekar but hey, mänskliga faktorn, det hände en gång förut och då löste det sig)

* Brevet har någonstans försvunnit på vägen (första gången någonsin isf för mig ang. inrikes brev men någon gång ska väl vara den första?)

* Någon nyfiken jävla brevbärare eller postombudsman har fattat misstankar för mitt futtiga jävla kuvert, öppnat det och självklart kontaktat polis och således väntar jag då bara på att "deras" labb ska fastställa vilken vara det är och kommer sedan kontakta mig och det blir knas.

*Den från rcb som skickade varan har bara varit seg pga insert anledning och jag får varan senast fredag.. (känns väldigt optimistiskt och naivt men sånt har hänt förut och är tämligen vanligt inom denna buissness).

Någon annan som handlat från rcb med liknande upplevelser?
Första och således enda gången från dom tog däromkring. Ca 1 vecka. Jag tror innan fredag
2017-05-10, 21:36
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Första och således enda gången från dom tog däromkring. Ca 1 vecka. Jag tror innan fredag

Okej, ja.. helvete alltså, har en jävla skitmånad och hade bara det här löst sig hade det varit en skön sten som lämnat magen. Orkar inte noja/störa mig på den här grejen plus allt annat jag har i skallen just nu. Det mesta har jag väl bäddat för själv men just nu blir det här lite för mycket för Svampsson att gå runt och ha i bakhjärnan
2017-05-11, 22:56
Medlem
szabos avatar
Någon som nyligen beställt tjo från Diamantens? Verkar vara riktigt svagt, får knappt någon effekt alls.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in