Citat:
Ursprungligen postat av
WarWarren
Du fattar verkligen inte min poäng.
Du skrev:
Allt detta har kommit fram utan någon som helst hjälp från Trump-sidan. Kan du ge en trovärdig förklaring hur detta kommer sig? Varför ljuger alla om det inte finns något att dölja?
Vilket är direkt lögn, vilket jag påpekade.
De ljuger inte.
Jag gav dig förklaring till dina påhitt.
Citat:
Ursprungligen postat av
WarWarren
I ett läge där så många av Trumps kontakter visar sig ljuga eller kunna ifrågasättas på goda grunder - varför inte lägga korten på bordet? Obama gjorde det trots att det inte ens fanns antagliga skäl att betvivla honom.
Eftersom det var enkelt för Obama.
Citat:
Ursprungligen postat av
WarWarren
I dagsläget finns det tillräckligt många uppgifter som sätter Trump i dålig dager. Det enda Trump gör är att försöka smutskasta de medier som gräver fram besvärande fakta. Varför håller han inte en presskonferens där han förklarar och belägger varför det inte finns något there there?
Hur kan han bevisa för en sekt som du tillhör att det inte finns något?
Det är som att bevisa till en troende (till exempel Trump-Putin-samröres vittnen) att gud (Putin) inte existerar.
Det är det som media/Dems utnyttjar. Trump måste bevisa att han inte gjort någonting, han måste ha något sorts alibi... trots att det inte finns ett skit som skulle indikera det motsatta.
Citat:
I ett läge där så många av Trumps kontakter visar sig ljuga eller kunna ifrågasättas på goda grunder
Sluta hitta på.
Citat:
I dagsläget finns det tillräckligt många uppgifter som sätter Trump i dålig dager.
Jag bad ju dig att sluta hitta på