2017-05-09, 20:17
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Återigen skriver du debattinlägg som får en att misstänka att du är drucken, visa nu upp dokumentationen som styrker att könsfördelningen av kunder är 40/60 till männens fördel på salongen som din väns fru driver.

Det var faktiskt du som kom med ett påstående så upp till bevis nu

Och det räcker alldeles utmärkt att åka runt i Stockholms utkanter för att inse att källarsalonger är mycket vanligt, jag tänker inte namnge någon salong men många av salongerna jag känner till ligger faktiskt belägna i källarvåningen, undantag finns givetvis.

Hört talas om VM i fåntratt?? Ett deltagande från din sida torde garantera en överlägsen vinst.
Så du åker runt i utkanterna och räknar källarlokaler? Ingen dålig hobby du!

Du borde gå in där, tänk att bli bemött av en trevlig thaidamer som kan ge dej den allra skönaste stund. Då slipper du ju sitta hemma på kammaren och dra en skinnsidan varenda kväll.

Och dessutom inte behöva sitta här och ojja dig över hur hemska dessa damer är.
Citera
2017-05-09, 21:06
Medlem
grey.eagles avatar
Då min parkering ligger strategiskt placerad utanför en salong, så kan jag konstatera att jag sett både kvinnor o män i entrén.

Hade ont i ryggen, gick då dit, det var låst så fick ringa på, frågade varför dörren var låst svaret: vill inte ha in araber.
Halvtimme senare var ryggen bättre.
Citera
2017-05-09, 22:27
Medlem
Tr4mss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Är du berusad? Du medgav ju att övervägande delen av kunderna är män i ditt förra inlägg?

Vem har påstått att 2441 sexköpare blev dömda? Personen som drivit bordellen har möjliggjort att omkring 2441 tillfälliga sexuella förbindelser mot ersättning har ägt rum. Lite skillnad va? Man kan nästan börja misstänka att du har flaskbottnar till glasögon.

Varför inte studera åtalet tramspelle?

https://minfil.org/Tbzemfbebb/koppleri_uppsala.pdf

Varför är just thaimassage prioriterat för dig?

Det ska nog inte heller behöva påpekas men de branscher du nämner ovan förutom thaisalongerna ägnar sig inte åt koppleri och du kan med fördel starta en tråd som avhandlar fusk inom dessa branscher men inte här.

Nej det gjorde jag inte.

Du medgav däremot att du ligger och spanar mot olika salonger i stockholm och ser bara män som går in. Varför kallar du alla för druckna, har du en hang-up på alkohol också?

Så du menar att polisen kan bevisa 2.441 fall av köp av sexuella tjänster men inte lagför dem? Vad är anledningen till att polisen låter brottslingar löpa utan straff? Hur många kunder, av dessa 2441, dömdes i Uppsala?

Du lyckades som vanligt missa frågorna;
Hur många % av kunderna var män, hur många % var kvinnor, hur många lagförda sexuella tjänster blev resultatet?

Hur stor var vinsten för ägaren av denna guldgruva utslaget på ett månadssnitt? Hur mycket var snittlönerna för de som utförde dessa sexuella tjänster per månad?

Du nämnde förut att det inte bara handlade om koppleri och människohandel utan även svarta pengar, skattefusk mm därav exempel på fler verksamheter som är välkända för omfattande fusk.

Men ett framsteg att vi kan släppa dessa, då är det "bara" själva "bordelldelen" kvar.

Appropå människohandel som du sa var en del av de hävdade lagbrotten, kan du hänvisa till var i FUP (uppsala) den misstanken bekräftas. Finns de misstankarna hos polisen även denna i stockholm.

Vänligen håll dina patetiska påhopp för dig själv, du framstår som pubertal när du tjatar om att andra är berusade. Du skulle nog må bra av en sup så du kan dämpa din hysteri ett par snäpp.
Citera
2017-05-09, 22:31
Medlem
Tr4mss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Då min parkering ligger strategiskt placerad utanför en salong, så kan jag konstatera att jag sett både kvinnor o män i entrén.

Hade ont i ryggen, gick då dit, det var låst så fick ringa på, frågade varför dörren var låst svaret: vill inte ha in araber.
Halvtimme senare var ryggen bättre.

Att du sett det med egna ögon räcker inte, lawnmover måste själv ha legat i en buske med kikare, block och penna för att det ska räknas som fakta.

Det där med araber kan vara en ledtråd till varför lawnmover är så anti thaimassage 😉

BTW både min sambo och mor går regelbundet på thaimassage för att det är effektivt mot värk och avkopplande. Här på södermalm går t ex många anställda på SöS på thaimassage, majoriteten av dessa är kvinnor (och en inte oansenlig mängd homosexuella män). Det hjälper tydligen mot trötta axlar och rygg som är ett problem för vårdpersonal.
(Källan är min sambo som jobbar på SöS)
Senast redigerad av Tr4ms 2017-05-09 kl. 22:39.
Citera
2017-05-12, 11:40
Medlem
Mötte just en tjej på strandvägen som fråga: Sir, massage Sir. Hon hade bra figur o en riktig hylla i en liten kropp vilket ovanligt här. Tyvärr måste jag tacka nej för frugan dödar mig bums om/när får veta. Livet är en fest.
Citera
2017-05-12, 11:50
Medlem
Tr4mss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadsOn
Mötte just en tjej på strandvägen som fråga: Sir, massage Sir. Hon hade bra figur o en riktig hylla i en liten kropp vilket ovanligt här. Tyvärr måste jag tacka nej för frugan dödar mig bums om/när får veta. Livet är en fest.

Det var värst.. Var det en thailändska? Såg hon ut som henne på bilden i länken nedan?

http://www.applemassage.se

Om de börjat gå ut på gatorna för att ragga kunder till massage lär de inte ha fullt upp med drop-ins direkt. Frågade du om sexuella tjänster ingick?

Edit: sällsynt att thailändare titulerar någon med "sir", väluppfostrad tydligen.
Citera
2017-05-12, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tr4ms
Det var värst.. Var det en thailändska? Såg hon ut som henne på bilden i länken nedan?

http://www.applemassage.se

Om de börjat gå ut på gatorna för att ragga kunder till massage lär de inte ha fullt upp med drop-ins direkt. Frågade du om sexuella tjänster ingick?

Edit: sällsynt att thailändare titulerar någon med "sir", väluppfostrad tydligen.

Jag sätter en slant på att det är det nya fenomenet med afrikanskor som vill ge massage, tittade lite för skojs skull på våra grannländer igår och upptäckte då att det var påfallande många afrikanska massöser/salonger som har börjat poppa upp där. Även inom stripp verkar det vanligt nästan så man undrar om de har tagit över en del klubbar. Något för gräsklipparen att börja bita i.
Citera
2017-05-12, 16:42
Medlem
Tr4mss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Jag sätter en slant på att det är det nya fenomenet med afrikanskor som vill ge massage, tittade lite för skojs skull på våra grannländer igår och upptäckte då att det var påfallande många afrikanska massöser/salonger som har börjat poppa upp där. Även inom stripp verkar det vanligt nästan så man undrar om de har tagit över en del klubbar. Något för gräsklipparen att börja bita i.

Ja, det svenska horeriet är inte begänsat till thaimassage även om vissa vill påskina detta. Om man ogillar prostituerade och deras pimps är nog en bra start att kolla in alla de inresta öststatsflickor som brutalt tvingas att sälja sig.

Men det är lättare att spana på thaimassage med fast adress, skattekonto och i övrigt laglydiga kvinnor. Samhällshot? Nja. Människohandel? Nja. Organiserad brottslighet? Nja.

Antagligen det som är problemet, om de köpte in lite vapen, sålde knark, höll sexslavar inlåsta skulle de nog undgå polisens intresse.
Citera
2017-05-12, 20:56
Medlem
Gizurs avatar
Ny artikel:
http://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/misstankt-thaibordell-avslojad-i-stockholm/

Citat:
– Kunder har kommit dit och köpt massage och vi har kommit fram till att ungefär 93 procent av kunderna som gått dit köper massage med sexuell tjänst, så pass mycket har det varit, säger kammaråklagare Frida Rylander.
Enligt åtalet så har minst 2 700 sexköp ägt rum inne på salongen mellan 1 januari 2016 till och med 17 januari 2017 och i flera av massagerummen har man hittat sperma och kondomer, enligt förundersökningen.
Citera
2017-05-12, 21:13
Medlem
Tr4mss avatar
"Runt 40 av de runt 300 thaimassagesalonger som finns i Stockholmsregionen misstänks erbjuda sexuella tjänster, enligt polisen."

http://www.expressen.se/nyheter/stockholm/massagesalonger-erbjod-kunder-sexuella-tjanster/

Lawnmover, 40 av 300 misstänks.. om det stämmer finns alltså misstanke om sexuella tjänster på 13% av salongerna. Jag fick uppfattningen att du ville påskina att det var närmare 100% än 13% (och det gäller misstankar, inte bevisad brottslighet), vad vet du som inte polisen vet?
Citera
2017-05-12, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tr4ms
Ja, det svenska horeriet är inte begänsat till thaimassage även om vissa vill påskina detta. Om man ogillar prostituerade och deras pimps är nog en bra start att kolla in alla de inresta öststatsflickor som brutalt tvingas att sälja sig.

Men det är lättare att spana på thaimassage med fast adress, skattekonto och i övrigt laglydiga kvinnor. Samhällshot? Nja. Människohandel? Nja. Organiserad brottslighet? Nja.

Antagligen det som är problemet, om de köpte in lite vapen, sålde knark, höll sexslavar inlåsta skulle de nog undgå polisens intresse.

Mm. Vet inte om jag ska bli ledsen eller förbannad över att skattepengar går till denna "spaning".
Att ens kalla det för "spaning".
För mig är det trams som detta som underminerar mitt förtroende för poliskåren.
Citera
2017-05-12, 23:15
Medlem
Tr4mss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Mm. Vet inte om jag ska bli ledsen eller förbannad över att skattepengar går till denna "spaning".
Att ens kalla det för "spaning".
För mig är det trams som detta som underminerar mitt förtroende för poliskåren.

Men du måste ta hänsyn att både polis och skatteverket gjort besök på massagen, det känns bra att iaf en del av våra skattepengar går till att statsanställda, på arbetstid, får massage (och kanske en rusk). Respekt för deras hårda arbete, annat med lata LO-arbetare. Varför får inte jag avrunkningar inom min personalvård?
Senast redigerad av Tr4ms 2017-05-12 kl. 23:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in