2017-05-12, 20:12
Medlem
supremanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salzsalino
Blev intresserad idag och kollade upp killarna i belastningsregistret för att se om de är dömda för något annat. Hittade detta..

Christian (den äldre) är dömd för VÅLDTÄKT MOT BARN, 2012.

Brottmålsnummer : B 48 40-12

Det gick inte få ut domslutet då det är sekretessbelagt, sannerligen pga att offret va ett barn.

Och i och med detta slutade jag att tycka synd om honom.

Snyggt att du tog dig tid till att plocka fram detta!

Kanske öppnar ögonen på vissa om vad det egentligen är för personer de blint försöker försvara
Citera
2017-05-12, 20:12
Medlem
Citat:
Kolla upp de själv om du inte tror mig.. trodde inte heller de om han. Verkade vettig i tvn!

Fyfan alltså! Synd att domen är sekretesskyddad.
Citera
2017-05-12, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supremanic

Kanske öppnar ögonen på vissa om vad det egentligen är för personer de blint försöker försvara

Ja! Bra gjort. Det bidrog faktiskt med nånting nytt som är värt att beakta.
Citera
2017-05-12, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
En av familjens gäster sa i förhör att hon försökte hålla koll på barnen hela tiden. De övriga tittade då och då.
Ja, men de andra sa vad jag förstår att "alla" som var där hade koll då och då inklusive hon som sa att hon hade koll hela tiden.
Citera
2017-05-12, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mythknaeckarn
Dessutom sitter han i uniform vilket kan vara nog så stressande för en vuxen. Tänk hur ett barn ska känna när en uniformerad polis pratar strängt och ställer krav. Usch vilka jäkla fasoner de där Arvikapoliserna har.
Håller med men detta gäller ju inte alla poliser i Arvika vad jag vet.
Citera
2017-05-12, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supremanic

En kille på en tidning jag känner hade hört nåt rykte om detta så jag bestämde mig för att kolla upp de..
Citera
2017-05-12, 20:18
Bannlyst
Det finns så många som inte säger något så jag kan väl som 34år och pappa på den tiden få säga något?

Jag gick på lögnen och vi var många på jobbet som snackade om den nya "trenden" där barn dödar varandra.
Fast jag själv hade en 8åring och en 1 åring på den tiden så kändes det som rimligt. En lek som gick fel.

I dag är jag av samma uppfattning som alla andra dom var nog inte ens där.

Men jag hade nog inte ens åkt till polisen den dagen med min 5 åring han har eld i brallan och pojken har absolut en diagnos.
Jag är säker på att pappan känner ett stort ansvar och hans tjej fick lägga in sig. Har denna tjej ens egna barn?

Man kan inte bara skylla på Polisen i det här läget. Jag är en av få som var 34år 1998 som hänger på F.b

Jag ville bara säga det och en sak till skadestånd ge dom 250 000kr var// Pappasvensk
Citera
2017-05-12, 20:19
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:
Kolla upp de själv om du inte tror mig.. trodde inte heller de om han. Verkade vettig i tvn!

Onekligen en spännande twist!
... Om det mot förmodan skulle stämma.
Vem kan bekräfta?
Citera
2017-05-12, 20:20
Medlem
Citat:
Blev intresserad idag och kollade upp killarna i belastningsregistret för att se om de är dömda för något annat. Hittade detta..

Det gick inte få ut domslutet då det är sekretessbelagt, sannerligen pga att offret va ett barn.

Är du säker på att det är samma person som är med i dokumentären? Finns ju många i landet med samma namn. Jag tar inte det för troligt att han skulle ställt upp i denna dokumentär om det är som du påstår.
Citera
2017-05-12, 20:22
Medlem
Citat:

Men det tas nog inte upp i dokumentären eller annan media. Här har man redan bestämt sig för att killarna är oskyldiga.
Citera
2017-05-12, 20:22
Medlem
OldWolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxyn
Fyfan alltså! Synd att domen är sekretesskyddad.
Ni som är nyfikna kan begära ut den. Den kommer att vara full av svarta streck för att skydda offret, men ger ett hum om vad som hände
Citera
2017-05-12, 20:25
Medlem
supremanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagVillBliSomFar
Det finns så många som inte säger något så jag kan väl som 34år och pappa på den tiden få säga något?

Jag gick på lögnen och vi var många på jobbet som snackade om den nya "trenden" där barn dödar varandra.
Fast jag själv hade en 8åring och en 1 åring på den tiden så kändes det som rimligt. En lek som gick fel.

I dag är jag av samma uppfattning som alla andra dom var nog inte ens där.

Men jag hade nog inte ens åkt till polisen den dagen med min 5 åring han har eld i brallan och pojken har absolut en diagnos.
Jag är säker på att pappan känner ett stort ansvar och hans tjej fick lägga in sig. Har denna tjej ens egna barn?

Man kan inte bara skylla på Polisen i det här läget. Jag är en av få som var 34år 1998 som hänger på F.b

Jag ville bara säga det och en sak till skadestånd ge dom 250 000kr var// Pappasvensk
För att du tittat på två avsnitt av en vinklad dokumentär?
Och din ålder är du definitivt inte unik om på detta forumet kan jag lova
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in