Citat:
Ursprungligen postat av
Belacqua
Tycker att Magnus har en stor charm! Han verkar hyfsat smart och humoristisk - så kan absolut förstå att folk kan bli förtjusta i honom
Sen att han skulle vara ful. Nej, inte mer än någon annan. Mössan är väl för att han är snyggare med än utan - enligt normen att man ska ha hår på skallen.
Så särskilt överviktig är han heller inte - bara en viss rondör som absolut inte är något att hänga upp sig på.
Förstår inte vitsen i att klaga så mycket på en person som tydligt blivit vinklad av tvproducenter.
Jovisst är han ändå en trevlig person och jag skulle nog gilla att ha honom som vän och hänga med honom. Däremot så skulle jag aldrig acceptera att vara hans flickvän (om jag vore tjej

). Han har ett konstigt och stundtals respektlöst beteende mot henne.
Det som chockar mig lite är hans sätt att klaga på hennes klädstil. Jag tycker hon ser ut att ha en okej stil. Hon ser också välvårdad ut och jag tror absolut att hon bryr sig om hur hon ser ut.
Medans jag har reagerat många gånger under programmet över hur hans hemska slacker-klädstil som jag trodde hon skulle ta upp och nästan kunna lämna honom för.
Han ser ut som en skejtande pojke på 14 år och den där jävla mössan inomhus på en vuxen man tar fan-i-mig priset. Han ser ju fan dum ut i den. Att han har på sig mössan i *omotiverade* stunder (sommar, inomhus etc) gör bara att han framstår som helt befriad från självförtroende. Alla fattar ju varför han har på sig mössan. Skulle han komma in hos mig och träffa mina föräldrar på middag och inte ta av sig mössan så skulle han fan åkt ut.
Måste också få säga att tjejen växte rejält för varje program som gick. Jag skulle mer än gärna dejta henne. Jag skulle nog stormtrivas med henne. Fan va kul vi skulle haft och vilka äventyr jag tror vi skulle upplevt hon och jag.