Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-12, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moderation
Jag tror ÖN har en bokstavskombination av något slag. Det är något med hans blick som får mina varningsklockor att ringa. Han verkar vara väldigt socialt missanpassad och tämligen ouppfostrad som få. Dessutom har han inte särskilt många vänner för att vara kändis, lite av en ensamvarg. Trots det så känner jag på något underligt vis lite sympati med honom, jag tycker faktiskt ärligt talat synd om honom. Jag kan inte sätta fingret på vad det är hos honom som får mig att känna så, men något är det. Är det någon slags sorgsenhet över honom? Han ser ut att vara ledsen inombords, trots sina pajaskonster och tillgjorda flin. Därför är jag kluven till honom. När han gör eller säger något konstigt känner jag ofta en smärre irritation inombords men den stillas illa kvickt och istället fylls jag av medkänsla. Jag tror inte att ÖN hatar svenskar på det sätt som folk tror, det är snarare så att mannen ifråga känner en djup sorg över att inte få vara svensk - på riktigt.

Alltså jag vill inte vara elak men generationer av kusingifte har förstört hans genpool vilket leder till båda fysiska och psykiska besvär.
Citera
2017-05-12, 13:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skyclad
Alltså jag vill inte vara elak men generationer av kusingifte har förstört hans genpool vilket leder till båda fysiska och psykiska besvär.
Belägg?
Citera
2017-05-12, 13:53
Medlem
Citat:
Belägg?

(FB) Inavel har förstört den arabiska rasen och kommer rasera Europa

Nu heter tråden förvisso "...arabiska rasen..." men om du ser på kartan i första länken i tråden gäller det hela MENA området, Irak/Syrien/Turkiet/Iran (länderna "kurdistan" existerar inom) är alla i mörk färg.
Citera
2017-05-12, 14:01
Medlem
Citat:
Belägg?

De flesta fördomar är baserade på fakta.

"Barth finds in his study of southern Kurdistan that in tribal villages 57% of all marriages were cousin marriages (48% bint 'amm marriages) while in a nontribal village made up of recent immigrant families only 17% were cousin marriages (13% bint 'amm)"

https://en.wikipedia.org/wiki/Cousin_marriage_in_the_Middle_East
Citera
2017-05-12, 14:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
De flesta fördomar är baserade på fakta.

"Barth finds in his study of southern Kurdistan that in tribal villages 57% of all marriages were cousin marriages (48% bint 'amm marriages) while in a nontribal village made up of recent immigrant families only 17% were cousin marriages (13% bint 'amm)"

https://en.wikipedia.org/wiki/Cousin_marriage_in_the_Middle_East

Citat:
(FB) Inavel har förstört den arabiska rasen och kommer rasera Europa

Nu heter tråden förvisso "...arabiska rasen..." men om du ser på kartan i första länken i tråden gäller det hela MENA området, Irak/Syrien/Turkiet/Iran (länderna "kurdistan" existerar inom) är alla i mörk färg.

Det är mycket allvarligt om det stämmer. Det är i så fall något som MÅSTE tas upp och diskuteras. Inavel påverkar inte bara intelligens och fysik, utan även empatiförmåga. Frågan är om inavel går att "avla bort"?
Citera
2017-05-12, 14:21
Medlem
NS_14s avatar
Citat:

Tror vi måste komma runt det här ursäktandet med att påpeka det uppenbara.

Riktigt elakt är att låtsas om att allt som någonsin hänt är resultatet av vita konspirationer som man bäst löser genom att förstöra vita majoritetssamhällen. Vi tar till oss vetenskapen och lägger inga andra värderingar i det än att utforma en annorlunda politik.

Vi inser också hur svårt och hopplöst det är med en integrationspolitik när även de bästa exemplen - kändisblattar - är uteslutande svenskfientliga och hade kallats "nazister" med annan genuppsättning. Det är en viktig kamp Özz pekar på men Kurdistan blir inte fritt från Östermalm eller Expressens gästkrönika.
Citera
2017-05-12, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eva88
Det framgår inte av texten hur gammal kvinnan är, det kan mycket väl vara så att hon kolade vippen i hjärtsnurp när hon väl kom av bussen.

Min farmor var över 90 när hon plötsligt dog. Inga kroppsliga fel, rörde sig ute som vem som helst, men lite ängsligt.
Ängslan kom sig av att hon mentalt mest befann sig i det persongalleri som var hennes när hon var 15-30 år, 1915-30.
Hon var orolig, letade.

Tänk er själva chocken av att en ekenskis ser ut som en grobian, gorilla.

Jag vet inte om du är efterbliven och seriös med din fråga, eller om du försöker vara sarkastisk, men jag gissar på det första och svarar därefter.

Om östermalmskärringen var så jävla ouppdaterad med sin omvärld att hon hade dött, så hade det väl inte direkt varit något konstigt.

Survival of the fittest är applicerbart här.

Även din farmor hade sig själv att skylla.
Senast redigerad av Blalotus 2017-05-12 kl. 14:54.
Citera
2017-05-12, 14:53
Medlem
Citat:
Det är mycket allvarligt om det stämmer. Det är i så fall något som MÅSTE tas upp och diskuteras. Inavel påverkar inte bara intelligens och fysik, utan även empatiförmåga. Frågan är om inavel går att "avla bort"?

Du kan garanterat stärka en inavlad genpool genom att tillföra friska gener i den.
Den mest effektiva lösningen är tyvärr lite mer brutal och stavas sterilisering och folkmord...
Senast redigerad av skyclad 2017-05-12 kl. 14:56.
Citera
2017-05-12, 15:01
Medlem
de.Montforts avatar
Det dumfan Özz inte förstår är att engelska är som ett andra språk i Sverige. Många förstår engelska. Om det är en ljushyad som pratar finska, ryska, till och med danska, franska eller nederländska får den personen svårt om personen flyttar till Sverige utan att lära sig språket, om personen inte kan engelska. Betyder det att svenskar är rasister mot vita? Är finskar inte vita?
Citera
2017-05-12, 15:19
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Naturligtvis inte, jag tror inte för ett ögonblick att han sagt "tjotablängare mellan lysmaskarna" osv utan mer troligt nånting i stil med "slå in pannbenet" ("knolla din mamma" inser väl till och med han hur malplacerat det skulle vara i sammanhanget) men har valt att skönmåla just den biten med en humoristisk och förmildrande ton. Men resten, med hans beskrivning av offrets reaktion ligger för nära ett verklighetsförhållande för att vara en skröna.
Ja visst. Jag håller med om detta, men jag tror fortfarande att ifall kvinnan existerar, så har Özz inte sagt ett enda jäkla ord till henne.
Man har väl spärrar, bergsturk som flodsvensk.
Citera
2017-05-12, 15:35
Bannlyst
Citat:
Du kan garanterat stärka en inavlad genpool genom att tillföra friska gener i den.
Den mest effektiva lösningen är tyvärr lite mer brutal och stavas sterilisering och folkmord...

Så du menar att folkmord ens kan sägas vara en en lösning? Sterilisering är heller ingen lösning. Såna barbariska metoder behövs inte. Det måste finnas en bättre, humanare, godare lösning. Jag tror att vägen framåt är rak. Man måste inte göra ont för att göra gott.
Citera
2017-05-12, 15:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Ja visst. Jag håller med om detta, men jag tror fortfarande att ifall kvinnan existerar, så har Özz inte sagt ett enda jäkla ord till henne.
Man har väl spärrar, bergsturk som flodsvensk.

Tja, en lösning vore väl att konfrontera Özz och fråga honom vilken buss incidenten inträffade på, för mig veterligen finns det övervakningskameror på bussar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in