Det är beklämmande att se att vårat genomruttna och totalt havererade skämt till rättssystem dömer honom till fängelse istället för att se till att han får den vård och hjälp han så väl behöver, fy fan.
Hamnar han i fängelset så kommer han bara bli stärkt av det och komma ut ännu starkare när han kommer ut. Jag tror inte att någon vågar sticka upp mot honom på kåken, jag tror även att han kommer ha minst två plitar runt sig när han inte är i sin cell bara för att han kan få spelet när som och då är han inte att leka med.
En människa som har presterat detta, och många fler briljanta mörka humorpärlor, borde väl rimligtvis ha fri lejd? Särskilt om det handlar om något så oförargligt som uppenbart tomma hot mot några av de värsta människorna som finns i det här landet.
Någon som vet varför kontot stängdes av? Vad var det denna gång som bröt mot Twitters regler? Av det jag såg den senaste tiden var Inde ganska "mainstream", det var absolut inga hot de senaste veckorna som tidigare i år eller förra året. Kolla själva @JudiskViking via webcache.