Citat:
Ursprungligen postat av
Babaji
Ja, denna Linnea Carlsson alltså.
Tycker det är beklämmande att fler människor inte inser att hon fejkar konversationerna för uppmärksamhet / kändisskapets skull. Jag är medveten om att det är ett problem att kvinnor får jobbiga killar som skriver hatiska meddelanden till sig, men mängden denna Linnea får är helt enkelt inte trovärdig. Dessutom följer alla så kallade meddelanden samma stil. Någon "kille" som skriver något opassande, Linnea kommer med kvicktänkta comebacks, varpå "killen" börjar kalla henne slyna osv, alltid med massa utropstecken.
Hennes senaste upptåg till exempel, där hon enligt egen utsago ska ha messat alla killens 700 facebookvänner känns väldigt otroligt. Det är dessutom inte möjligt med tanke på facebooks spamfilter.
Och vilken "slump" att han pratar engelska. Perfekt alibi för att det inte ska verka misstänkt att ingen verkar känna någon som fått dessa mail av Linnea.
Linnea är ju 2017 års Terje Hellesö.
Om hon orka messa hela 700 av killens facebookvänner så är hon ta mig fan mer störd än honom, jag tror att vi har att göra med en liten mytoman, en liten lögnaktig sak som gör allt för att få uppmärksamhet till varje tänkbart pris.
Man kan faktiskt fråga sig om hon går på något, hennes överaktivitet på facebook och instagram indikerar nåt i den riktningen.....