Citat:
Ursprungligen postat av
Snöj
Har ni varit med om samma sak? Ni kanske rentav gör samma sak själva? Varför?
Är med om det titt som tätt och det är ett sjukt jävla irriterande beteende. Respektlöst är det också. Det ska framstå som
"ååh, jag är så upptagen, jag har så mycket saker för mig, living life", hon vill att man ska sitta och tänka på henne konstant, undra varför hon inte hört av sig. Ett klassiskt jävla mind game.
En tjej tittar på sin mobil
minst en gång i timmen under all vaken tid. Det är faktum. Spelar ingen roll om hon är på jobbet, i skolan, med sin pojkvän, på fest, med kompisar, sitter och klämmer ut en fet bajskorv.
Hon ser ditt meddelande garanterat, men istället för att svara som en normal människa så väljer hon att vänta +12, +24 timmar, sen svara precis som om ingenting har hänt. Det stör mig mest.
"Men hon kanske inte är intresserad?!"
Då svarar man inte alls. Då hör man inte av sig. Då svarar man definitivt inte om personen inte skrivit något som kräver ett svar.
Dessa tjejer är horor och är bara ute efter maximal uppmärksamhet. Om en tjej tar mer än 6 timmar på sig att svara (och det inte är sent på kvällen) så brukar jag ta dubbla den tiden på mig att svara. Det tog 12 timmar för dig att svara, visst, jag svarar om 24 timmar - om ens det.