Citat:
Ursprungligen postat av
toduah
Likheten med obama är att man väljer att inte göra som sina föregångare och gå ut ur rampljuset.
I fallet Comey är det ju dock bara spekulation från mitt håll, så det kanske inte finns så mycket likheter där ändå.
Personligen hade jag varit glad om han grävde ned sig i ett litet hål och stannade där för alltid, gärna ett sånt där litet hål som ofta har ett kors ovanför, men han lär väl stanna kvar, lägga sig i andra länders politik (kom ihåg: det är bara dåligt när ryssen gör det!) och åka till klimatmöten i privatjet.
Det är som jag förstått det ett hårt tryck på Obama och att han ska kommentera.
Så nått slinker ut, är inte det minsta förvånande.
Men nu har Trump och en minoritet av R tagit oss hit, och då får man räkna med att det blir som det blir.
Då det är ingen idé att ni börja gnälla nu, och Obama skulle mosa Trump med enkelhet.
Helt enkelt för Obama är typ hundra ton smartare än Trump.
Sen varför man hatar Obama för han är en nigger, är bara pinsamt att se.
Som president var han lugn, sansad och hade en intelligens i det han sa.
Trump är bara en dokusåpa på steroider, det är därför det går så jävla dåligt för han.
Han fattar ju inte ens hur staten fungerar, eller nått alls verkar det som.
Och hans favorit, "Who knew it was hard, who knew!!!", alla visste.
Där visar han att han inte har den kunskapen att vara president, då han måste läsa upp sig på allt.
Men svårt när man inte orkar läsa ens vad som står på ena sidan av pappret.
Detta är tveklöst den mest ointelligenta presidenten USA haft på länge, tom Bush verkar som ett snille mot Trump.