2017-05-11, 02:18
Medlem
NurseDiesels avatar
Såhär i efterhand är hon ett jävla psyco men inledningsvis, fan vad kul hon hade på jobbet!
Men varför rapporterar inte media att detta snaskiga fall hör ihop med de rikskända morden? Det är ju helt underbart att hon knullade med sina pojkar och att allt kom fram! Eller ja, själva knullandet lär ju ha varit mysigt.
Senast redigerad av NurseDiesel 2017-05-11 kl. 02:25.
Citera
2017-05-11, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseDiesel
Såhär i efterhand är hon ett jävla psyco men inledningsvis, fan vad kul hon hade på jobbet!
Men varför rapporterar inte media att detta snaskiga fall hör ihop med de rikskända morden? Det är ju helt underbart att hon knullade med sina pojkar och att allt kom fram! Eller ja, själva knullandet lär ju ha varit mysigt.

Det har nämnts då och då i media i samband med rapporteringen av de rikskända morden. Däremot har väl det andra varit långt mer snaskigare och dramatiskt så det har väl överskuggat sexskandalen.
Citera
2017-05-11, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseDiesel

Har ju helt klart tonats ned för att inte blottlägga det alltför vanliga egenintresse-maskerat-som-solidaritet hos vidriga & hycklande #vistårinteut-kärringar & socionomer.

En öronbedövande tystnad med tanke på att debatten om "ensamkommande barn" under samma tid annars har varit minst sagt het i media.
Citera
2017-05-11, 17:00
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ditalltpekar
Har ju helt klart tonats ned för att inte blottlägga det alltför vanliga egenintresse-maskerat-som-solidaritet hos vidriga & hycklande #vistårinteut-kärringar & socionomer.

En öronbedövande tystnad med tanke på att debatten om "ensamkommande barn" under samma tid annars har varit minst sagt het i media.

Erm Expressen, DN, Aftonbladet och SVT är några av de som liverapporterar från rättegången mot henne .. det har inte tystats ner.
Citera
2017-05-11, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zissela
Erm Expressen, DN, Aftonbladet och SVT är några av de som liverapporterar från rättegången mot henne .. det har inte tystats ner.

Det vet jag såklart. Men det har fått oproportionellt lite uppmärksamhet.
Citera
2017-05-17, 19:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knivur-273
Har träffat manlig psykop en gång, de är inte lika farliga för mig som man. Män kan inte förtrolla mig som en kvinna skulle kunna. Jag såg igenom honom. Har aldrig träffat en häxa eller kvinnlig psykopat dock. Men de finns bevisligen.

Edit: Jag glömde nämna att manliga psykopater, eller "häxor", är på samma sätt, eller värre, ett synnerligen allvarligt hot mot kvinnor, som inte är tillräckligt vaksamma.

Självklart tror jag inte på häxor och trollkvinnor på riktigt, det är bara metaforer.

Hur vet du att du har "träffat en psykopat en gång". Det är ju inte ens en officiell diagnos. Många av oss svänger oss med uttryck som "j-a psykopat", och läser snask-artiklar i Metro om att de flesta chefer är psykopater, förnuftigt nickandes i samförstånd med skribenten.

I verkligheten är det oklart vad detta innebär mer än att det finns ett spektrum av personlighetsstörningar med inslag som låg empati och sadism etc. Givetvis gradskillnader i detta.
Senast redigerad av Snuttis73 2017-05-17 kl. 19:09.
Citera
2017-06-07, 16:13
Medlem
HBOLLs avatar
är det sant att filmen finns på en sida som heter r heavy ?
Citera
2017-06-07, 16:25
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zissela

Nu är ju varken flyktingpojkesexet eller den råa misshandeln av pojkarna med i DEN rättegången!!

Jag tycker också att det är märkligt tyst om dessa brott.....och de 2 döda fosterbarnen!!
Citera
2017-06-07, 18:20
Medlem
den.dryges avatar
Vet man vem hon är?
Är hon snygg?

Med min jävla tur i livet hade jag fått en överviktigt skäggig gubbe som lapdasat med mig, så jag kan hoppas det är en jävla träskpadda
Citera
2017-06-10, 16:41
Medlem
StandardKamelens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
Vet man vem hon är?
Är hon snygg?

Med min jävla tur i livet hade jag fått en överviktigt skäggig gubbe som lapdasat med mig, så jag kan hoppas det är en jävla träskpadda

Det finns ett antal bilder på henne i tråden, det är bara att se efter vad du anser vara en "träskpadda".
Citera
2017-06-11, 18:47
Medlem
Hon såg ändå rätt bra ut för sin ålder. Men inte snygg.
"Bitches be crazy" brukar man säga.

//Siegestor
Citera
2017-06-14, 21:24
Medlem
Tror inte det spelat någon större roll hur hon ser ut, har nog sett till att få det hon vill genom att manipulera på olika sätt. Löften om uppehållstillstånd, hot om utvisning, pengagåvor etc😡
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in