Citat:
Ursprungligen postat av
Marknadsfrid
defenitivt en psykopathäxetrollkvinna!allt i ett!
johanna möller är en jävlit farlig kvinna å bör inte få vara på fri fot! ge henne livstid! hon e totalt hänsynslös och beter sig på samma vis som styckmörderskan jonna henningsson i askersund.som dödade och styckade en annan kvinna.sånna här kvinnor finns på riktigt och felet e att feministsverige inte vill inse att dessa monster är verkliga.man vill bland feministerna att kvinnor i jämnställdhetens namn skall vara kapabla. det ä de också.johanna möller e driftig som fan å startar flyktinghem men felet med henne e att hon inte kan styra sig.vill hon knulla med flyktingpojkar så gör hon det.
när de sen berättar så ordnar hon att dem får spö.
mysig tant......
Har träffat manlig psykop en gång, de är inte lika farliga för mig som man. Män kan inte förtrolla mig som en kvinna skulle kunna. Jag såg igenom honom. Har aldrig träffat en häxa eller kvinnlig psykopat dock. Men de finns bevisligen.
Edit: Jag glömde nämna att manliga psykopater, eller "häxor", är på samma sätt, eller värre, ett synnerligen allvarligt hot mot kvinnor, som inte är tillräckligt vaksamma.
Självklart tror jag inte på häxor och trollkvinnor på riktigt, det är bara metaforer.