2017-05-10, 21:47
Medlem
såg ni inte att Tindras mamma skrev i tråden förut ? försöker att gå tillbaka till runt kl 14-16 idag men hittar det inte längre.
Citera
2017-05-10, 21:49
Medlem
NurseJackies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamatofour
såg ni inte att Tindras mamma skrev i tråden förut ? försöker att gå tillbaka till runt kl 14-16 idag men hittar det inte längre.

Såg det också, men det försvann..
Citera
2017-05-10, 21:54
Medlem
jag tror att det var A som orsakade de värsta skadorna som senare blev hennes död. MEN mamman kan nog blivit frustrerad av lillans skrik och i frustration nypt henne,därav blåmärken. Är själv mamma så jag vet hur jobbigt det är med ett nyfött litet barn. Svullnaden under tungan tror jag pappan gjort oralt i sexuell upphetsning av att titta på porr på natten med H vaken,kan inte komma på annat som kan vara logisk förklaring. Sen tror jag att hon legat avtuppad mot döden längre än vad han säger för en kroppstemperatur går inte ner till 34.4 på 15 min, eller har jag fel ?
Är så berörd av detta fall , bor i stockholm och skulle sååååå gärna vilja ta mig ner för fredags förhandling.
Citera
2017-05-10, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseJackie
Såg det också, men det försvann..

aha ok,då kan jag sluta leta .
Citera
2017-05-10, 22:05
Medlem
Dumihuvudet1997s avatar
Citat:

Här är hennes profil #Gameoverb1tch
Citera
2017-05-10, 22:05
Medlem
Citat:
Yes jag är här!
Citera
2017-05-10, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gameoverb1tch
Yes jag är här!

Hur var han mot Tindra ? Hittade du oxå konstiga märken
Citera
2017-05-10, 22:18
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TbbW
Speciellt det fetmarkerade!
Hela A:s släkt är ju väldigt snabba på att berätta hur bra han är på att hantera barn. Hälsar på och tittar på nya tillskottet. Så har de gjort sitt, går hem och blundar.
Ingen tar ett schysst och rakt snack med dem och visar på deras personlighetsstörningar och hjälper dem bli föräldrar och vuxna.
Exempel på problem som anhöriga skulle stötta och hjälpa
Ta 30g välling och blanda i varmt vatten
Jaha varmt vatten, det finns ju kranen. De har inte lärt sig varför man ska koka det.
Men någon lärde dem att koka vattnet till koksaltlösningen så självklart gör de det.
Jag hoppas så intensivt att de ska ha skadat henne medvetet (inte med uppsåt utan medvetet om konsekvenserna av deras handlande). Fyfan vad jävla hemskt om barnet dött på grund av att föräldrarna inte kunde ta hand om barn och ingen, trots tusen varningssignaler, uppmärksammade det. Om det nu, mot all förmodan, inte förkommit någon faktisk misshandel utan det här bara är två jävligt dumma människor som bort ha fått information och stöd med inte fick det, då har jag till och med empati för föräldrarna. Jag kan inte föreställa mig något värre för en förälder än att av misstag ha ihjäl sitt eget barn.

Citat:
Ursprungligen postat av smilla71
Hon visade inte på att hon kände någon smärta, ingen av föräldrarna höll inte heller H i famnen utan det gjorde någon ur personalen...... när min minsta var tvungen att ta benprotes när hon var spädbarn höll jag henne i famnen och ammade samtidigt. Smekte henne oxå på ryggen. Mycket märkligt att man inte ens vill vara nära sitt barn när man vet att det ska utsättas för obehagliga saker
Det där stämmer inte, när de var inlagda noterade personalen att pappan höll barnet normalt (har för mig att det var en sköterska).
Citera
2017-05-10, 22:18
Medlem
Citat:
Hur var han mot Tindra ? Hittade du oxå konstiga märken
Jag har aldrig hittat sådana typer av märken förens i slutet av vårt förhållande där såg såg ett rött märke på låret när jag kom hem från jobbet då han skickade sms och frågade mig? Vad de var.. gick på magkänslan, åkte hem & tog henne, kort därefter gjorde vi slut. Min mamma har även observerat någonting när jag jobbade men mer än de och allmänt udda beteende kunde inte jag beskåda.
Senast redigerad av Gameoverb1tch 2017-05-10 kl. 22:21.
Citera
2017-05-10, 22:23
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Yes jag är här!
Vänta lite här nu. Är inte du kallad som vittne till förhandlingen?

Anser du att ett vittne som suttit och deltagit i den här diskussionen är att anse som opåverkat?
Anser du att ett vittne som väljer att hoppa in i den här debatten är att anse som osaklig?
Anser du inte att ditt användarnamn kombinerat med att du följer denna tråd och inte kan hålla dig från att hoppa in i den och skriva, kanske skulle kunna göra att du framstår som ... ja, ett svartsjukt, psyksjukt ex som är ute efter att göra AL illa, snarare än som ett tillförlitligt vittne?
Citera
2017-05-10, 22:25
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Jag har aldrig hittat sådana typer av märken förens i slutet av vårt förhållande där såg såg ett rött märke på låret när jag kom hem från jobbet då han skickade sms och frågade mig? Vad de var.. gick på magkänslan, åkte hem & tog henne, kort därefter gjorde vi slut. Min mamma har även observerat någonting när jag jobbade men mer än de och allmänt udda beteende kunde inte jag beskåda.
Var försiktig nu, du har outat dig själv och du uttalar dig om en person vars identitet är känd. Se upp så att du inte sitter och förtalar någon. För du vet väl att du inte kan lämna uppgifter till flashback på samma sätt som du kan lämna dem till polisen? Du får inte sitta här och skriva saker som utmålar AL som kriminell, och det kan vara ganska lätt att trilla över gränsen för vad som är en beskrivning av din erfarenhet och vad som är en beskrivning av egenskaper hos AL och riskerar att utgöra förtal.
Citera
2017-05-10, 22:27
Medlem
Citat:

Ok tack för info. Tänker bara att han var ju så på Erika att han skulle ha H på natten . Det tillsammans vad man läst om hans porrsurfnde får jag kalla kårar när det gäller svullna tungan..

Va stolt över att du tog dig bort så snabbt men hur gammal var flickan då när ni separerade ? Kunde hon återberätta och säga saker som hänt när dom var ensamma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in