2017-05-10, 19:24
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Med hans personlighet passar han in hos grindif.
Gren passar bra hos gnälleborg uppenbarligen.
Citat:
Ursprungligen postat av nygard
Det verkar ju ändå som att det kan ligga något i det Gustav säger...

http://www.expressen.se/gt/sport/spelarupproret-i-ifk-goteborg/
Klart det gör, sjukt kul.
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Utveckla?
Lär dig läsa?
Citera
2017-05-10, 19:30
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Gren passar bra hos gnälleborg uppenbarligen.

Klart det gör, sjukt kul.

Lär dig läsa?

Gnälleborg? Ojojoj.
Citera
2017-05-10, 19:35
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Lika bra att få upp all skit till ytan så folk verkligen inser hur dåligt vår förening mår.

Ekonomiskt, sportsligt, politiskt etc.

Upp med allt bara, bänd upp golv och väggar och sätt eld på skiten bara
Citera
2017-05-10, 19:36
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Lika bra att få upp all skit till ytan så folk verkligen inser hur dåligt vår förening mår.

Ekonomiskt, sportsligt, politiskt etc.

Upp med allt bara, bänd upp golv och väggar och sätt eld på skiten bara

Steg ett borde nog vara att tillsätta en ordförande som inte är en korrupt sosse.
Citera
2017-05-10, 19:37
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Steg ett borde nog vara att tillsätta en ordförande som inte är en korrupt sosse.

I en perfekt värld ja. Men sossarna har ett starkt grepp om Kamratföreningen IFK Göteborg. Här ska det inte göras något professionellt eller i framkant. Det ska framförallt vara folkligt och mediokert.
Citera
2017-05-10, 19:38
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Gnälleborg? Ojojoj.

Ja, exakt.
Såg inte att du gjorde en åt grindif? För det är DIF som bett Engwall kliva ut med dom här uppgifterna nu eller är det GP?
Citera
2017-05-10, 19:39
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Nu påstås det att Jörgen fick löfte om förlängning och därmed nobbade landslaget. Då jag inte gillar honom för fem öre tillåter jag mig själv hånskratta.

FotbollsSverige tackar Gren och Göteborg för detta.
Citera
2017-05-10, 19:40
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Ja, exakt.
Såg inte att du gjorde en åt grindif? För det är DIF som bett Engwall kliva ut med dom här uppgifterna nu eller är det GP?

Det är snarare hans agent samt hans f.d polare i BBpodd som nu utnyttjat sin särställning som Bagdad Bob-podd för Blåvitt att istället använda den info som man tagit del av som just ett Wille Bäckström-aktigt organ till att vända ryggen och sticka kniven i klubben.

Horpodd rakt upp och ned som älskar att intervjua spelarna om hur många bilar och kepsar de har men som nu helt plötsligt blir intresserade av att bli grävande journalister.

Fan vad jag hoppas BBpodd hängs ut som illojala jävla fittor. Först har de i 1,5 år vägrat vara kritiska till ett enda skit. Men nu när det gäller deras favorit Engvall då passar det att istället svika klubben man mer eller mindre utnyttjat för att göra sig ett namn genom att smöra som fan.
Senast redigerad av JohnnyGenzale 2017-05-10 kl. 19:42.
Citera
2017-05-10, 19:45
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Det är snarare hans agent samt hans f.d polare i BBpodd som nu utnyttjat sin särställning som Bagdad Bob-podd för Blåvitt att istället använda den info som man tagit del av som just ett Wille Bäckström-aktigt organ till att vända ryggen och sticka kniven i klubben.

Horpodd rakt upp och ned som älskar att intervjua spelarna om hur många bilar och kepsar de har men som nu helt plötsligt blir intresserade av att bli grävande journalister.

Fan vad jag hoppas BBpodd hängs ut som illojala jävla fittor. Först har de i 1,5 år vägrat vara kritiska till ett enda skit. Men nu när det gäller deras favorit Engvall då passar det att istället svika klubben man mer eller mindre utnyttjat för att göra sig ett namn genom att smöra som fan.

Du litar inte på Engvalls påståenden?
Citera
2017-05-10, 19:46
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Du litar inte på Engvalls påståenden?

Möjligt, men samtidigt förstår jag isådanafall Gren. Engvall presterade inte ett dyft och Gren måste få in kosing åt Blåvitt. Engvall vägrade så sent som 2016 eller vad det var att förlänga kontraktet med oss samtidigt som han var vår sämste anfallare i truppen.

Vad ska då Gren göra?

I den här prekära situationen väljer jag att ta Grens parti. Jobbiga beslut måste tas. Spelarna verkar inte fatta det och Jörgen är inte en tränare vi kan ha kvar. Så halva truppen och Jörgen ska ändå bort.

Att spelarna tror de kan kräva förlängda dyra jävla kontrakt trots att typ 60 allsvenska spelare i andra lag med hälften av deras lön presterar mer är ett hån.

Bjärsmyr kan fiska efter ett nytt kontrakt någon annanstans och han kan ta sin älskade Jörgen med sig.

Det jag är jävligt rädd för är att vi slutar med att vi sparkat Gren samt förlängt med Bjärs och Lennartsson och Frank Andersson tar över som någon jävla idiot till sportchef som inte kan ett skit.

Det skrämmer mig på allvar.
Senast redigerad av JohnnyGenzale 2017-05-10 kl. 19:50.
Citera
2017-05-10, 19:49
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Möjligt, men samtidigt förstår jag isådanafall Gren. Engvall presterade inte ett dyft och Gren måste få in kosing åt Blåvitt. Engvall vägrade så sent som 2016 eller vad det var att förlänga kontraktet med oss samtidigt som han var vår sämste anfallare i truppen.

Vad ska då Gren göra?

I den här prekära situationen väljer jag att ta Grens parti. Jobbiga beslut måste tas. Spelarna verkar inte fatta det och Jörgen är inte en tränare vi kan ha kvar. Så halva truppen och Jörgen ska ändå bort.

Att spelarna tror de kan kräva förlängda dyra jävla kontrakt trots att typ 60 allsvenska spelare i andra lag med hälften av deras lön presterar mer är ett hån.

Bjärsmyr kan fiska efter ett nytt kontrakt någon annanstans.

Om han utan grund anklagat Engvall för att fejka skador så är det dock ett svinigt beteende.
Citera
2017-05-10, 19:50
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Om han utan grund anklagat Engvall för att fejka skador så är det dock ett svinigt beteende.

Han var ju skadad konstant. Antingen det eller fejkade han skador. Bra var han iallafall inte för oss sista året.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in