2017-05-21, 19:32
Medlem
Gustavoss avatar
YES!!!
länge sedan jag var såhär nervös i slutet av en match som inte involverade ÖSK eller Svenska landslaget. Önskar verkligen att vi får en spännande säsong som inte är avgjord efter hälften, dessutom har jag svårt för vissa spelare i MFF men det är en annan femma. Klockrent att Holmberg avgjorde, påminde inte målet lite om Zlatans mot Italien EM-04?
Citera
2017-05-21, 19:43
Medlem
Väljer att ignorera debaclet i Malmö (är alldeles för uppenbart att vi inte har en guldtrupp - eller så är jag bara för arg just nu).

Vill främst fråga anteri17 vad du tycker om Lauls tweet ang Busch Thor.
Citat:
"Domaren var skitdålig", sa Niklas Busch Thor. Really? I ett int. perspektiv skulle Busch Thor själv knappt betraktas som en fotbollsspelare

Jag har inte sett överdrivet mycket Sirius i år, men fått intrycket av att NBT är en (minst) duglig spelare i en nykomling.
Citera
2017-05-21, 19:46
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.G.R
Väljer att ignorera debaclet i Malmö (är alldeles för uppenbart att vi inte har en guldtrupp - eller så är jag bara för arg just nu).

Jag har inte sett överdrivet mycket Sirius i år, men fått intrycket av att NBT är en (minst) duglig spelare i en nykomling.
Äh vem fan tar Laul seriöst?

-

Underhållande match. Trodde verkligen inte på Norrköping där efter MFF´s ledningsmål men nu ser tabellen rent av underhållande ut. Fast efter imorgon lär det inte va lika kul längre, asen har väntat för länge på en derbyseger. Det är dags nu
Citera
2017-05-21, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Äh vem fan tar Laul seriöst?

-

Underhållande match. Trodde verkligen inte på Norrköping där efter MFF´s ledningsmål men nu ser tabellen rent av underhållande ut. Fast efter imorgon lär det inte va lika kul längre, asen har väntat för länge på en derbyseger. Det är dags nu

Förvisso en poäng, men ändå. Tycker det är otroligt okunnigt av ett s.k. proffs. Men iofs, han ägnar sig mest åt... nånting nuförtiden.

Ang förlusten är det inte överraskande. Jag har varit hemligt kritisk mot anteri17 mfl som kritiserat MFFs trupp, men det har nog mest varit för att jag inte velat acceptera mina inre tankar. Det finns alldeles för många i MFF som inte borde starta i ett guldjagande lag. Tyvärr.
Citera
2017-05-21, 19:50
Medlem
knullklassons avatar
Citat:

Fan så osmaklig tweet. Är det frugans högerpolitik som får det att svartna för ögonen på fläskfyllot?
Citera
2017-05-21, 19:52
Medlem
Niklas Busch Thor har varit matchens bästa spelare de få gånger jag sett honom och Sirius spela i år. Laul är tappad
Citera
2017-05-21, 19:52
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:

Busch Thor är en fantastisk spelare, nog den som har imponerat mest på mig i Sirius i år. Nyttig som fan är han. Laul är en pajas, I ett int. perspektiv skulle Laul själv knappt betraktas som en journalist.

Bra resultat i dag.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2017-05-21, 19:53
Medlem
Idittfejss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Fan så osmaklig tweet. Är det frugans högerpolitik som får det att svartna för ögonen på fläskfyllot?

Den är raderad innan dagen är slut.
Citera
2017-05-21, 19:55
Medlem
RobinFromHoods avatar
I ett int. perspektiv skulle Fettot Laul själv knappt betraktas som en journalist.
Citera
Medlem
mishimas avatar
Det höll så klart inte hur länge som helst med så mycket frånvaro och så mycket ändringar i backlinjen.

Vi tappade positionerna och organisationen när Carvalho gick ut. Hadzikadunic var inte usel men tydligt nervös och osäker. Lewicki och Nielsen blev också osäkra vid bytet.

Skönt när de andra killarna kommer tillbaka.
Citera
Medlem
anteri17s avatar
Citat:

Du har fått bra svar från andra användare. Idag var dessutom Thor tillsammans med Skoglund Sirius bästa spelare.

Ifråga om Malmö så är de fortsatt guldfavoriter.
Citera
2017-05-21, 19:57
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:

Laul är ett fyllo som knappast borde kallas journalist. Går inte ta något av det han skriver på allvar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in