Citat:
Ursprungligen postat av
Marie-Antoinette
I förhöret med Anki uppfattar jag det så......att det är 2 olika fosterbarn som avlidit hos JM.
Sidan 6-7. Hittar inte länk nu....
Ett barn av ett tvillingpar DRUNKNADE, troligen ca 5 år gammal..... barnen kom från Stockholm. Och då bodde JM på vedbergsgatan. Och sedan en "fosterflicka" (Ankis ord) som dog "det var så konstigt, det där" (Ankis ord)......när JM bodde i Hammarby.

Men usch och fyyy faaan rent ut sagt!!!
Jag trodde att det var en dålig formulering när jag läste detta förhör tidigare. Är det TVÅ fosterbarn?!! Ett är vidrigt självfallet men TVÅ?!! VART är uppdragsgivaren?!! Anmälan mot alla inblandade!!!
Jag har själv varit jourhemsfamilj ( tar för givet att det är just detta JH har varit och inte fosterfamilj då det förstnämnda genererar i mer pengar krasst nog) och jag tvivlar skarpt på att min uppdragsgivare hade ryckt på axlarna om jag så hade krökt ett hår på dessa arma barn. Om TVÅ placeringar avslutat sitt liv hos mig så hoppas jag innerligt att det hade utretts både en och tre gånger för att utesluta mord!!!
Nu är denna kvinna inte lite sjuk om ens hälften stämmer av allt som hon anklagas för men har hon dessutom dödat två försvarslösa barn som dessutom redan befinner sig i en fruktansvärd livssituation ja då ska hon stenas till döds kort och gott!!!
Jag anser inte att någons skatteslant ska gå till hennes uppehälle på varken fängelse eller Säter...