Citat:
Ursprungligen postat av
Fagro
Nu får du besinna dig busschauffören och datormannen stod öga mot öga och busschauffören är 170 cm och Mats 186 cm lång, det är för stor skillnad att de skall vara jämnlånga.
Det är ett mycket bra bevis när längden skiljer så mycket och de står öga mot öga.
Detär helt garanterat att det var inte Mats Alm som pratade med chauffören.
Med det här vittnesmålet från busschauffören faller därmed hela griftefridsbrotts anklagelsen.
Jag gick igenom dina tidigare inlägg och vad jag kan förstå har du lika med 0 koll i det här fallet.
Du släger ur dig en massa oförskämdheter mot en person som du tycks hata.
Fagro jag är 170cm själv och när jag har viserat Mats biljett på tåget, så upplever jag att han är av samma längd som mig. Just för att han kryper ihop med dålig hållning och hoppas att ingen ska se honom. Som sagt du som känner honom kanske kan tipsa honom om att få lite stesolid, sobril eller varför inte lite skopolamin utskrivet, så han lugnar ner sig. Hans ångest lyser ju igenom hela honom, då han springer runt som en yr höna överallt och drar till sig uppmärksamhet. Eller är det Andrew Johnson som tidigare åkt tåg med mig?
Varför skulle jag hata Mats? Jag känner ingenting för honom. Varken hat eller att jag tycker synd om honom, däremot tycker jag att han borde göra rätt för sig. Men pappa Alm som verkar vara lika tom i huvudet som sin son, gör väl allt för att lillpojken inte ska behöva ta ansvar.
Jag kollar igenom FUP då och då så jag får koll på saker och ting, däremot verkar du fabulera ihop allt möjligt som varken stämmer i verkligheten eller i FUP. Är skopolamin en vanlig drog i Lottefors eller?
Kolla igenom mina inlägg du, så förlorar du ytterligare några timmars sömn.