Citat:
Ursprungligen postat av
Korder
Tack för tipsen. Har skaffat en andra elva nu. Den har bara 77 chemistry för närvarande, men det får man väl leva med som noob. Har 100 på förstaelvan iaf.
Öppnade ett Gold Pack och fick ett specialkort för Halil Altintop. Har inte lärt mig vad alla olika specialkort är för ena än så länge, men tror det är ett In Form-kort? Svart & gult. Använder mig inte ens av positionen han spelar på, antar att är värt att sälja då? Att döma av vad likadana kort går för på transfermarknaden verkar man få drygt 10k för det kortet, vilket vore en jävla massa för mig.
Du får ca 12k för kortet. Kolla gärna
www.futbin.com för lägsta pris på spelare. Han kommer troligen öka en del men ganska lite, så i dina skor hade jag sålt direkt och förbättrat lagen. Du får ca 10k för att discarda kortet, därav ligger det så högt fastän nästan ingen vill spela med det.
Just nu ligger 83-84-ratade kort lite högt pga en aktiv Sbc. Men spelare som Clyne, Bellerin, Rose, Zouma, Musa osv går att få hyggligt billigt. Beroende på vilken liga du spelar.
För övrigt är det ganska dåligt ekonomiskt att öppna paket som du köper via coins eller FIFA points. Du kommer ytterst sällan gå plus på det. Det är som att investera i trisslotter, det kan gå - men mest troligt så är det pengar i sjön.