Citat:
Ursprungligen postat av
ItsmeGlenn
Att byta in SBC Kane för ett megapack = förlust på 150k?
Så tänker inte jag. För det första löste jag SBC Kane mycket billigare än de 200k som står angivet på Futbin, då jag redan hade alla korten som krävdes. Lägg till alla paket man fick från BPL SBC, så blir det troligen knappt förlust alls. Plus, jag använder inte SBC Kane eftersom jag redan hade POTM Kane - alltså ligger kortet bara och skräpar i klubben, tillför ingenting.
Så, som jag ser det fick jag ett mega pack för ett kort i klubben som jag redan betalat för och som jag hade exakt 0 användning för.
Den potentiella faran i att ha bränt kortet för ett megapack, är ifall det kommer en SBC där ett specialkort med 87 overall hade behövts. Det finns bara 3 st 87-ratade SBC League kort än så länge och Kane är det sämsta av dem (SBC Jonas och SBC Lacazette håller jag högre). Det finns ju en risk att april månads POTM kräver specialkort från Spurs också, kanske kommer det gå att använda det där för bättre reward än megapack.
Men, jag tänkte fuck it - jag har en möjlighet att få ett megapack här och nu för ett kort som inte används - eller vänta och hoppas på något bättre. Ett megapack är inte fy skam, och vis av erfarenhet tycker jag man ska ta den profit man fått i handen istället för att inte få något alls.