2017-05-05, 19:21
Medlem
DontTouchMyPezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seua
Äter du den pga av ångest och varför är den så bra? Finns ju en beroenderisk också, den kommer ju inte finnas laglig för evigt. En undran bara då jag själv är nyfiken på denna.

Ja precis, ångest främst men även om jag ska va med på något som är jobbigt socialt, då slinker det gärna ner en och jag blir helt lugn utan hjärndimma. Jo..sannerligen beroenderisk, tänk och få må så bra varje dag men vet ju att det inte funkar i längden så därför håller jag på mina intag. Lyckats senaste 14 åren att inte bli beroende av något och då har jag provat mycket.

Antar jag inte har en beroendepersonlighet men är det någon drog jag tänker på oftare än andra så är det denna..passar mig perfekt
Citera
2017-05-05, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DontTouchMyPez
Ja precis, ångest främst men även om jag ska va med på något som är jobbigt socialt, då slinker det gärna ner en och jag blir helt lugn utan hjärndimma. Jo..sannerligen beroenderisk, tänk och få må så bra varje dag men vet ju att det inte funkar i längden så därför håller jag på mina intag. Lyckats senaste 14 åren att inte bli beroende av något och då har jag provat mycket.

Antar jag inte har en beroendepersonlighet men är det någon drog jag tänker på oftare än andra så är det denna..passar mig perfekt
Skönt att det funkar så du får bort din ångest utan behöva äta så ofta. Lycka till och tack för ditt svar.
Citera
2017-05-05, 20:39
Medlem
DjDoggs avatar
Jösses tog en 8mg av asken förut. Kände redan efter 20mins att jag började bli skev! Jag har ingen tollerans nu men tänkte att Norfluran ju vart rätt svag sist jag testade men fick lite av en chock. Den slog rätt bra men tar nog lägre doser nästa gång.

Fick även sjukt svårt att tänka och fatta simpla beslut. Känner mig fett korkad... Inte kännt detta innan på norfluran och inte heller alprazolam/etizolam, endast klonazepam har gett mig det innan. Kanske för hög dos bara?

Frid!
Senast redigerad av DjDogg 2017-05-05 kl. 20:42.
Citera
2017-05-05, 22:13
Medlem
Mår jävligt bra på dessa från askens ihop med några whiskey.Även utan whiskey så funkar dom kanon blir lite segen dagen efter pga halveringstiden
Citera
2017-05-08, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
Du tror inte att det aktiva ämnet som är kemiskt har någon smak? Jag har provat så gott som alla
bensos och tro mig, jag vet när det är skit. TT och TS har levererat skit många ggr förr.
Dom hade bra flunitrazolam ett bra tag, sedan blev dom bara sämre och sämre..
Tack och lov hade jag gått över till apoteksvaror då. Prova tts eller ts själv och känn..
Det är bara bindemedel, helt smaklöst.
Och nu såg jag att dom kör "köp 50, få 100" osv kampanjen igen.. Det är samme som med fonazepamen som var helt värdelös. Dom förstår själva att det är skit och vill bli av med det.

Jag är klar med denna tråden. Jag kör på Iktorivil, då vet man vad man får.
Instämmer helt, askens 8er funkar men har ikto själv så brukar inte testa annat längre. Tack gud för recept.
Citera
2017-05-08, 09:47
Medlem
Vilken färg är det på Askens 4or? Beställde samples på Proskalin och Norflurazepam men har lyckats förväxla tabletterna. De ena är röda, som jag tror att är Proskalin och de andra blå.
Citera
2017-05-08, 10:02
Medlem
Gabrielswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unheard-of
Vilken färg är det på Askens 4or? Beställde samples på Proskalin och Norflurazepam men har lyckats förväxla tabletterna. De ena är röda, som jag tror att är Proskalin och de andra blå.

Dom är blå.
Citera
2017-05-08, 12:32
Medlem
Vill dela med mig av min upplevelse på dessa. När de kom ut köpte jag 50st blå 4mg och tog 12mg var 3e eftermiddag så kvällen var chill och de kommande 2 dagarna var fyllda med en massa glädje. Sen efter 2 veckor gjorde jag misstaget att blanda in Ikto i mixen och hjärnan tappa greppet. Börja röka massa brass och fumla med min utbildning. Efter en månads paus från all benzo beställde jag 50 blåa till och denna gången hade jag läst mycket om Norflur och bestämde mig för att ta en 4mg var morgon och det har gjort underverk för mitt liv. Har alltid haft svårt för det sociala och det är helt bortblåst.
Under de 20 dagarna jag tagit 4mg/dag har jag fått många nya vänner och var dag är ett äventyr
Norflurazepam <3
Citera
2017-05-08, 16:38
Medlem
Tar dessa bort effekten av alla andrs benz känner inte av ikto stes sobril imo eller något jag har på recept längre käkat 8mg av dessa dagligen 2 månader nu och kan äta en ask imovan utan att känna nått'('('(('('(
Citera
2017-05-08, 19:22
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Vilka är bäst för tillfället, askens 8or eller TS 10or?
Citera
2017-05-08, 19:39
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovesundberg23
Tar dessa bort effekten av alla andrs benz känner inte av ikto stes sobril imo eller något jag har på recept längre käkat 8mg av dessa dagligen 2 månader nu och kan äta en ask imovan utan att känna nått'('('(('('(

Ja, det är min erfarenhet. Därför är den enligt min mening så bra att trappa ur andra benso med.. Jag blev fri från både Stesolid och Immovane på en & samma gång.

Men jag antar att du vill har rus osv.. Då ska du inte äta denna..
Citera
2017-05-08, 21:21
Medlem
Vill bli lite snurrig ibland då tar ja ofta9 av tts 10mg men då är det svårt att stå kan ja säga =) =), annars äter ja dom bara i lågdos i medicinska doser=) =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in