Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Nej, din jävla nolla - jag har haft barn i behov av akut vård, och att återge detaljer om vad som hände innan, under tiden och precis efter är fan inte lätt.
Tro gärna att det är skadligare att få andningshjälp av en rökare än att inte få syre ... Det är dock helt skilt från verkligheten.
Att hans historia inte går ihop har nog alla redan fattat - utan att haka upp sig på hunden.
Jag skulle INTE klara av att i detalj redovisa kvällen och natten mot igår. Toalettbesök, råkar, vad och när jag åt eller om jag ev. tog en runk...och framförallt inte i vilken ordning och på vilka tider allt skett. No fucking way.
Men att hans historia inte alls går ihop håller jag också med om.
Angående hunden har han väl sagt att han trodde den låg utanför sovrumsdörren...men var inte säker. OM hunden när kommit in efter röken hade hoppat upp i vagnen på Hailey BORDE han väl med tanke på vad han är anklagad för berätta det. Han har ju inte mycket att förlora på det känns det som.
Ang HLR Ja, även ett riktigt litet undernärt barn med andningstillstånd tar nog mindre skada av inblåsningar av en rökareän Inga alls.