Citat:
Ursprungligen postat av
Allvardanko
Man skal inte ta upp i tråden innehållet i en annan tråd, har jag lärt mig. När du ändå tar upp patenttvisten, berätta för mig vad är det som har påverkat patenttvisten. Varför ingen vill kommentera mitt inlägg nr 334 där. Jag har bevis för det vad jag skrivit i inlägget. Hur är detta möjligt. Du kan väl kommentera det så att vi kan avsluta den "förvirrade" patenttråden.
Det var du som sa att skilsmässan brännmärkte dig så att artikel 6 i ekmr bryts. Jag sa att du måste kunna bevisa det för att de ska lyssna på argumentet. Du kan få skadestånd för rätt mycket skit staten gör mot dig, om du kan bevisa att det är olaglig skit. För har dessa brott som du säger skett verkligen skett så är det brott mot ganska mycket staten skrivit på att göra. Men i brist på bevis att det är staten som gjort saker så fallet allt.
Att ingen svarar i dina trådar, för jag funderar på att sluta också, är för att du gör det omöjligt för någon att hjälpa dig. Det är inte värt att hjälpa någon på sin fritid som är så otacksam.
Svaret på denna tråds frågeställning är att invandraren kan få skadestånd om denne kan bevisa att det är staten som begått dessa brott du påstår att staten har, och kan försöka övertyga domstolen om det.