2017-05-05, 21:53
Medlem
När skall myten om "vinnaren" Stahre slutligen krossas? Fiaskostart. Helt otroligt att man kan få ut så lite med ett sånt makalöst bra material.
Citera
2017-05-05, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
När skall myten om "vinnaren" Stahre slutligen krossas? Fiaskostart. Helt otroligt att man kan få ut så lite med ett sånt makalöst bra material.
Herregud. Du är ironisk va?
Citera
2017-05-05, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fontjaenkorv
Herregud. Du är ironisk va?
Man har alltså tappat 11 av 21 möjliga poäng. Det är ju ett uruselt facit. Skitbra för oss i MFF som kan jogga ifrån den kanske svåraste konkurrenten sett till spelarmaterialet.
Citera
2017-05-05, 22:02
Medlem
Keldons avatar
Men vad är det med alla dessa kryss? MFF har ju förmågan att vinna även när de spelar dåligt. De kommer ju vinna serien hur enkelt som helst om det ska vara 40% kryssmatcher för oss övriga.
Citera
2017-05-05, 22:04
Medlem
Citat:
Man har alltså tappat 11 av 21 möjliga poäng. Det är ju ett uruselt facit. Skitbra för oss i MFF som kan jogga ifrån den kanske svåraste konkurrenten sett till spelarmaterialet.
Jag håller inte alls med om att Häcken underpresterat, snarare precis tvärtom. tror också att DU överskattar Stahre något otroligt. Att säga att Häcken underpresterat är bara efterblivet.
Citera
2017-05-05, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fontjaenkorv
Jag håller inte alls med om att Häcken underpresterat, snarare precis tvärtom. tror också att DU överskattar Stahre något otroligt. Att säga att Häcken underpresterat är bara efterblivet.
Jag överskattar Stahre? Läsförståelsen är fantastisk märker jag. Jag sågar ju honom och säger att han är lite av en bluff.

"efterblivet". Bra nivå.
Citera
2017-05-05, 22:07
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:

Om MFF förlorar mot Elfsborg så kommer Häcken bara ligga 4 poäng bakom er efter den här omgången. För övrigt så måste man ta hänsyn till Häckens stora skadeproblem när man bedömer klubbens insatser så här långt.
Citera
2017-05-05, 22:08
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Jag överskattar Stahre? Läsförståelsen är fantastisk märker jag. Jag sågar ju honom och säger att han är lite av en bluff.

"efterblivet". Bra nivå.

Om Stahre är en bluff så måste jag få veta vad Pehrsson är. The real deal?
Citera
2017-05-05, 22:08
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Förlängningen av Isaks kontrakt får väl ses som sportchefsarbete? Försäljningen för 9 miljoner euro för en förvisso talangfull sjuttonåring men som gjorde, var det 10 starter och 14 inhopp i allsvenskan?

Mitt ursprungsinlägg var ett svar på BW och Ackerman inte kunde hantera anfallare. Utöver de fem jag räknade upp då kan Strandberg läggas till.

Angående Goitom visste jag inte att Jens A var tillbaka i organisationen 2017.

Faktum kvarstår dock. Sålt för 240 köpt för 40 miljoner under sina år. Vi är (har varit?) bra på att utveckla spelarvärde de senaste åren.
Svarade bara ur Tlagnojs perspektiv då vi haft diskussionen förut. Men det känns som att du missförstår mig med flit här.
Citat:
Angående Ofori vs Kristoffer Olsson så var inte Ebenezer särskilt bra i början heller.
Skillnaden är den att Ofori var en 18-åring från Afrika som börja sin sejour som vänsterback och växte till sig till nånting stort. Olsson fyller 22 nästa månad, är från Norrköping (lite skillnad på acklimatisering..) och anlände som en prestigevärvning, av honom bör och ska man kunna förvänta sig resultat direkt.
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Skönt att du blev mer nyanserad än föregående inlägg.
Ja för det var verkligen min intention, fan att du också genomskåda det.
Citera
2017-05-05, 22:10
Medlem
Citat:

"efterblivet". Bra nivå.
Oavsett läsförståelse så är du nog den enda i hela fotbollsdelen som tycker att Stahre är bluff. Sedan vad du har emot honom får stå för dig.
Citera
2017-05-05, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Om Stahre är en bluff så måste jag få veta vad Pehrsson är. The real deal?
Verkligen inte, jag ville hoppa från en bro när han presenterades. Stör mig bara på att Stahre anses vara nån guru som äntligen ska göra Häcken till ett vinnande lag genom att spela "taktiskt". Taktiskt är då enligt fotbollspöbeln defensivt. Felbalanserat skulle jag säga snarare, sett till spelarmaterialet. Kul att se att man möter en nykomling på hemmaplan och ska försöka stänga matchen hela andra halvlek. Och failar Bra taktik.
Citera
2017-05-05, 22:15
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Verkligen inte, jag ville hoppa från en bro när han presenterades. Stör mig bara på att Stahre anses vara nån guru som äntligen ska göra Häcken till ett vinnande lag genom att spela "taktiskt". Taktiskt är då enligt fotbollspöbeln defensivt. Felbalanserat skulle jag säga snarare, sett till spelarmaterialet. Kul att se att man möter en nykomling på hemmaplan och ska försöka stänga matchen hela andra halvlek. Och failar Bra taktik.

Och de ständiga skadeproblem som förföljt Häcken hela säsongen saknar relevans? Idag fick fjärdevalet och femtevalet agera mittbackspar exempelvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in