Citat:
Ursprungligen postat av
swip
Jag är lite skakis faktiskt, det är också därför jag skrev detta. Köra utan kondom .... fan att man inte tänker när kåtheten tar över. Göra henne med barn eller bli smittad med något är inget jag vill varken vill just nu eller senare. Men jag tror faktiskt på henne när hon sa att hon har skydd det är det att jag körde utan kådis som jag oroar mig. Jaja skadan är redan skett så jag får se om jag är ren. Får nog hålla mig lugn ett tag.
Är du orolig så kolla dig hos doktorn så får du besked. Sedan vet vi förstås inte hur ofta det händer att kondomen hoppas över även om hennes grundinställning är att den ska användas, se exempel nedan...
Citat:
Ursprungligen postat av
Bulten-i-Bo
Eftersom hon skyddat sig med dig i ett år verkar hon ändå ganska försiktig. Jag har upplevt och hört om ganska många som kör utan vid första kontakt. Vet många som smittats. Förnekas rätt ihärdigt av en del i tråden givetvis, vanligtvis samma som skryter om hur många thai de betalt för, kört utan, och klarat sig.
Eftersom jag ändå haft kontakt med ganska många salongsdamer i olika situationer vet jag att några är precis lika rädda för VS och graviditet som jag är. Inte en suck att de kör utan skydd. Men samtidigt sitter någon i tråden och säger att han har över 50 massöser på sitt samvete och aldrig någonsin haft gummi. Samma person som "känner" minst 300 thai. Exempelvis. Finns en hel del men samma resonemang.
Det går nog inte att hitta någon profil för den tjej som hoppar över gummi på salong precis som det inte går att veta det på krogen. Det är väldigt olika och upp till massösen. Sedan förstås om du är hel, ren, luktar gott och ser fräsch ut spelar säkert en avgörande roll.
Jag har inte legat med 300 thai, men måste nog ändå säga att merparten av de jag träffat gärna struntat i kondomen när de blir kåta, tex en BTB som hettar till, och det är både i småsalonger som de populärare bordellerna. DOCK, med detta sagt vill jag ändå säga att det är vanligare att thaitjejerna vill använda kondom än svenska tjejer jag träffat på krogen eller Tinder. En rätt oroväckande statistik med andra ord ur en hälsosynpunkt.
Och visst, det händer ju att lillhjärnan tar över i dessa fall även om stora hjärnan ibland vinner.