Citat:
Ursprungligen postat av
CAKARIM
Dra åt helvete ditt jävla inavel. Jag var där rätt nyligen på en weekend och folk mår mycket sämre sen insatsen i Syrien. Kom inte och snacka skit!
Min resa indikerar inte sanningen men om man följer ekonomin så förstår man. Oljan lägre än lägst. Ryssland är snart nya Venezuela vilket jag inte hoppas på.
Jag föredrar också som dig hellre Ryssland före USA men jag tror på ärlighet.
Turkar... Lyssna, hela världen bevittnade när Erdogan gick ner på huk och sög av Putin så att han skulle släppa sanktionerna, och det var efter att Erdogan pinsamt nog skickade ett kärleksbrev till Putin.
Anledningen var ju som vi alla vet att Erdogan precis som du underskattade Ryssland. Ryssland som dominerar i geopolitiken både ekonomiskt och militärt.
Citat:
Ursprungligen postat av
seeeg321
Ryssland ekonomi steg 0.3% för första gången på 2 år.
Hur fan kan man vara rikare än någonsin om man förlorar pengar varje kvartal.
Snälla ge mig det där tipset du verkar vara en trollkarl.
Ryssland är idag rikare än på 90 talet och har mer pengar än vad Sovjetunionen någonsin hade.
Syrienkriget har stärkt Ryssland på den världspolitiska arenan och världen får nu helt enkelt finna sig i att det finns en ny storspelare som är kapabel att utföra stora militära operationer långt hemifrån sina egna gränser.
Men du tror då alltså att Ryssland är redo att göra bort sig inför hela världen med sitt rykte på spel och lämna Syrien? Endast för att oljepriset är lågt?