Nu måste man bevaka så att inte ett nytt justitiemord begås mot denna så infernaliskt hårt drabbade och missförstådda kvinna:
Utdrag ur brev till polisen; Tilläggsprotokoll III, del 3 (3):
Citat:
Media skor sig på min sorg, mina barn blir hjärntvättade utifrån elaka tungors lögner.
/…/
Fruktansvärt!
/…/
Polis kastar olika motiv på mig, olika tillvägagångssätt.
/…/
Nästa sak som rör till det i min hjärna är att min telefon tas upp av en mast vid stranden 07.00 på morgonen 8/8. /…/ Jag sitter alltid på trappan och dricker kaffe länge på morgonen, en kanna.
Fråga
Masten som tar upp min telefon på morgonen, går den in i fårhagen?
Min ända logiska tanke är att jag o barnen gått o matat fåren på morgonen, men inte kl 07.00.
/…/
Jag säger som alltid, jag kan inte gifta mig med alla jag har sex med o jag är tyvärr inte unicef.
/…/
Min man bev inte mördad, min pappa blev ett offer för narkotikan.
/…/
Varför skulle jag vilja mörda 2 personer jag älskade?
/…/
A hade typ psykiska problem. Han kunde ge mig rosor o sen klippa av en rosknopp varje dag, lägga smutstvätt under mitt täcke osv.
/…/
Jag har aldrig sagt till ngn på allvar att jag ville att A skulle dö.
/…/
Ni hade sanningen, ni skapade en lögn. Ni hetsade M, nu hetsar ni JJ.
/…/
Min pappa stöttade mig i allt, min man o jag planerade en framtid, långt från allas synpunkter.
/…/
Min man vägde 89 kg, 173 cm lång, han var ett muskelpaket. Om någon dränkt honom borde han haft märken, åverkan på kläder, DNA från förövaren. Eller? (Det skulle krävas 2 starka män att hålla fast honom.)
/…/
A var en klassisk kvinnomisshandlare, inte fysiskt men psykiskt.
/…/
Först tänkte jag att jag skulle skriva en rysare på aktuellt tema,
- Nu inser jag att det blir en parodi!
Så har ni fler brottsmisstankar att delge förutom:
mord x 2
mordförsök
anstiftan
stämpling x 4
medhjälp
förberedelse (mördarkittet)
våld mot tjänstemän x 2
mutbrott
Brott mot SoL
Grovt försäkringsbedrägeri
det var säkert fler…
Bring it on!
/…/
Ja, bring it on – men skaffa först en försvarare som är en korsning mellan en gorilla och Stålmannen; helst blind och döv men framför allt försedd med ett välsmort munläder. En charmoffensiv av den högre skolan (inkl. löshår, klister och tillrättalagt tonfall) behöver med det snaraste också inledas gentemot press och domstolsledamöter:
https://www.youtube.com/watch?v=_KwIACzRWcY