2017-05-04, 19:17
Medlem
AdamBombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeBeHigh
Var liten på 90-talet och vi låste fan inte ens dörren när vi åkte till sommarstugan. Sa bara åt grannen att titta till katten o blommorna så drog vi. Samma med cyklar, inte fan låste vi dom.
Ni hade alltså en sommarkatt. Fräscht.

Utan arab- och afrikanimporten så hade vi inte sett organiserade hundslagsmål i förorterna.
Citera
2017-05-04, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Själv kommer jag ihåg Sverige på mitten av 80talet och början på 90. Det var tamifan underbart. Nu säger jag inte att allt var perfekt men folk kunde till och med lämna sina hem utan att låsa dörrarna, det fanns en känsla av att alla kände alla och allt det där. Det var ett helt annat "glöd" i folksjälen.

På somrarna kunde man vara ute dagarna långa (även nätterna) och bara njuta av livet. Nu säger jag att det inte fanns busar då också men överlag så behövde man inte oroa sig för någonting. Det var bara att köra på.

Går man däremot ut på en gata i Sverige 2017 (jag bor utomlands men besöker Sverige varje år) så är det fullt av hotfulla araber och afrikaner som står och stirrar med arga blickar. Det är gående tält överallt som skriker på sina främmande språk, för att inte prata om tiggarna som får en att fråga sig själv om man befinner sig i Sverige eller Mogadishu. Svenskar blir rånade, misshandlade och våldtagna till höger och vänster. Tusentals Svenskor blir våldtagna varje år av invandrare. I många stadsdelar så är Svenskar en minoritet ute på gatorna. Det kan vara riktigt obehagligt till och från. Det brinner bilar varje kväll och invandrargäng kastar sten på ambulanspersonal som försöker rädda livet på människor. Att besöka tunnelbanan i Stockholm på kvällen kan jämföras med att stiga ner i helvetet med knarkande (och förmodligen beväpnade) mardrömsnegrer i varje hörna. Blattegäng driver också runt i massor och muckar med Svenskar som bara vill ha kul och njuta av sommaren - glöm bort det gamla goda klassiska Svenska sommarfirandet för innan du märker av det så har du ett gäng somalier där bara ögonen lyser upp i mörkret efter dig. Varje sommar knivas flertalet svenskar ner under sommarfirandet av invandrare.

Enligt mig så har Sverige blivit rena mardrömmen och om det är såhär nu, hur tror ni det kommer bli när de om bara ett par tiotals år blir en majoritet i landet? Jag ryser bara jag tänker på det.

Hur tror ni Sverige hade varit idag 2017 om vi inte hade haft någon import av araber och afrikaner alls? Överdriver jag när jag säger att jag tror det varit ett helt underbart land? Alla vet att Svenskar också begår brott och allt det där så ni behöver inte börja peka ut det, men jag tror fanimig det varit så otroligt mycket bättre. Vad säger ni? Eller har invandringsvågen kanske gjort Sverige till ett bättre land?

Japp känner igen mig i det du skriver. Sverige går åt fel håll i 190
Citera
2017-05-04, 20:04
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAX-HIM
Överlägsen i Pisa-resultat, men nu når Sverige bottennoteringar år efter år, och skiten startade med musslornas massinvasion. Deras miljoner bruna missfoster kostar enorma mängder svenska skattepengar när de busar, våldtar, misshandlar, förvildar och trakasserar oss stillsamma fina Svenskar i skolorna. Hur tror ni ett korkat folk skall kunna konkurrera med omvärldens länder? Våra fantastiska svenska framgångsanor utplånas med muslimskt svart skit.

Och det kommer från en idiot med en avatar på en..., vad var det du sa nu? Ja just det, "blek och trist" svensk. Ni är likadana allihop. Men hämndens timme kommer närmare...

Ditt öde är jag likgiltig inför.

Haha. Hon är inte svenska. Finns väl inga svenska tjejer som är så snygga. Jag var på besök i Sverige i helgen och roade mig med att gå vid Medis och andra ställen som beskrivits som hellholes nuförtiden, och fann dem lika lugna och trevliga som vanligt. Den nidbild av Stockholm (och Sverige) som vissa försöker sprida är lätt tragikomisk.
Citera
2017-05-04, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Haha. Hon är inte svenska. Finns väl inga svenska tjejer som är så snygga. Jag var på besök i Sverige i helgen och roade mig med att gå vid Medis och andra ställen som beskrivits som hellholes nuförtiden, och fann dem lika lugna och trevliga som vanligt. Den nidbild av Stockholm (och Sverige) som vissa försöker sprida är lätt tragikomisk.

Ähum... skitsnack. Medis är till att börja med bra mycket skräpigare än tidigare, men det har ju ingen direkt koppling till invandring. Däremot tror jag tiggare bidrar med en hel del nedskräpning inklusive upprivning av sopor ur skräpkorgar. Medis besöker jag då och då och den uppenbara skillnaden är ibland rätt stora gäng tiggare som sitter och kalasar på kyckling och annat kladd och för högljudda konversationer. Inte för att de på långa vägar fyller upp hela Medis men det är helt klart en slags utträngningsmekanism som pågår, liksom på andra torg som passar att hänga i. Det är väl i och för sig främst a-lagare som trängs undan, men det är en rätt påtaglig utveckling.

Sedan är ju Medis lite av ett fylleställe på helgkvällar och det har nog inte blivit värre, folk super ju mer kontinentalt numera.
Citera
2017-05-05, 11:48
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varglig
Ähum... skitsnack. Medis är till att börja med bra mycket skräpigare än tidigare, men det har ju ingen direkt koppling till invandring. Däremot tror jag tiggare bidrar med en hel del nedskräpning inklusive upprivning av sopor ur skräpkorgar. Medis besöker jag då och då och den uppenbara skillnaden är ibland rätt stora gäng tiggare som sitter och kalasar på kyckling och annat kladd och för högljudda konversationer. Inte för att de på långa vägar fyller upp hela Medis men det är helt klart en slags utträngningsmekanism som pågår, liksom på andra torg som passar att hänga i. Det är väl i och för sig främst a-lagare som trängs undan, men det är en rätt påtaglig utveckling.

Sedan är ju Medis lite av ett fylleställe på helgkvällar och det har nog inte blivit värre, folk super ju mer kontinentalt numera.
Glöm inte den extremt öppna knarkhandeln som pågår i Björns trädgård vilken tid som helst på dygnet och framför resenärer etc.
Citera
2017-05-07, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdamBomb
Ni hade alltså en sommarkatt. Fräscht.

Utan arab- och afrikanimporten så hade vi inte sett organiserade hundslagsmål i förorterna.

Eh va? Den katten var i våran familj i 18 år.
Citera
2017-07-08, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MassimoMaximus
Bra att du åtminstone är ärlig med att det enbart är dina egna åsikter. För särskilt många håller troligtvis inte med det.

Är särskilt många som inte håller med dig.
Citera
2017-07-08, 19:30
Medlem
Sverige hade i mina subjektiva ögon varit ett paradis. Jag är medveten om att de politiska "problemen" hade flyttats till andra sektorer, då invandring inte hade varit på tapeten medialt sett. Men jag minns med glädje exempelvis program som Solstollarna från 80-talet när Malmö ännu inte hade blivit helt nerkört och man kunde se delar av staden. Oavsett ekonomiska problem eller arbetslöshet hade det nog funnits en känsla av att man kan fixa det.

Men nu med det socioekonomiska parasiterandet från muslimistan har det blivit närmast uppgivet. Det går inte att lösa det problem som en bakåtsträvande religion/kultur ger upphov till i form av hedersvåld, våldtäkter, mord, stölder, rån, terrorism, parasiterandet på svaga grupper i samhället som äldre, handikappade, hemlösa och arbetslösa. Det går bara att lösa detta genom repatriering av huvuddelen av somalier, afghaner, syrier och irakier. Nog får vara nog!
Citera
2017-07-08, 21:07
Medlem
Pungsvings avatar
Helvetessverige är en skapelse av Socialdemokraterna och arbetarna. Ett Sverige utan muslimer och negrer är som ett Sverige utan Socialdemokraterna och arbetarna. Sjuk politik skapar ett sjukt land. Somna om. Ni bäddade själva.
Citera
2017-07-08, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Helvetessverige är en skapelse av Socialdemokraterna och arbetarna. Ett Sverige utan muslimer och negrer är som ett Sverige utan Socialdemokraterna och arbetarna. Sjuk politik skapar ett sjukt land. Somna om. Ni bäddade själva.

Du menar att det vore positivt om vi skulle bli ett u-land eller hur ser du på att sossarna har byggt landet till ett av de bästa i världen? Såna som du med din parasitinställning borde skickas till nån öde ö där man gör dig medveten om att du är född och snyltat på våra skattepengar. Du är väl för dum för att förstå att precis överallt du rör dig är uppbyggt av skatt.
Citera
2017-07-08, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ForumApache
Inte fan har massinvandringen gjort Sverige till ett bättre land.

Redan i mitten på 80-talet var det problem med blattar. Man kunde ju bli nerkickad i Kungsan redan då.

Ja, av Paolo Roberto oftast.

Man får ge svartingarna 15-20 år så är dom samhällsbärare, författare och programledare hela bunten sen. Vad gör väl det om dom rånar,misshandlar och förstör livet för en eller annan på vägen dit? Kolla Paolo!
Citera
2017-07-09, 07:22
Bannlyst
Sverige hade varit bättre, särskilt utan araber. MENA är de värsta packet av dem alla, det är smutsen på samhällskroppen som få juden att tom få ett människovärde. Jämför man araben och juden, så är juden 1000 ggr bättre än araben.

Niggern är svårare med, är det Somalier så är det samma smuts som Araben, kan inte jämföra med oss som tillhör den ariska rasen. Men det finns bra niggers också..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in