2017-05-02, 20:56
Medlem
sealstrypers avatar
http://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/se-brottscentralen-live-i-expressen-tv--allt-om-dagens-handelser/

Vi hade då sluppit den där killen.
Citera
2017-05-02, 23:35
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalas-Kuken
Ja vi hade säkert räknas som ett av de mesta lyckliga folken i hela världen, och varit föregångsland i många saker.

Vi brukade vara det.. men sen hände något... *Host massinvandring.
Det du säger att vi skulle täknats som är väl typ vad vi faktiskt räknas som. Sverige är väldigt populärt bland turister. Vi är ett av de rikare länderna i världen. Vi har låg arbetslöshet. Och vi är ett föregångsland inom väldigt många områden.
Citera
2017-05-03, 01:43
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorNyberg
Majoriteten med folk som jag har pratat med runt min ålder är kritiska till invandringen. Och i min bekantskap så är nästan alla det, och de få som inte var det för några år sedan har ändrat sig i dagsläge, även de som tyckte att SD var ett Naziparti.

Men generellt så skulle jag säga att majoriteten saknar kunskap och/eller bryr sig inte, och att den kritiska sidan är större än PK-sidan men vågar inte säga något. Alltså precis som i resten av Sverige.
Min uppskattning är 10-15% PK, och en 20-30% anti-PK.

Så helt körd är inte våran generation, eller Sverige för den delen.

Ursäktar för OT.

Låter bra
Är man kritisk till invandringen men har inte lust, bryr sig bara om sig själv osv, inte har tid eller okunskap så finns det bara en sak att göra när man röstar, rösta rätt att decimera så mycket som möjligt av massinvandring är väl det ända rätta då
Citera
2017-05-03, 08:33
Bannlyst
Du hade inte segregerat och isolerat dig för att uppskatta livet. Du hade varit mer social. Det går att vara nu också men man fäster inte blicken på invandrarna utan låtsas om som att de inte existerar. Tänk dig situationen om 20 år. Det ska bara bli värre, den politiska överheten vill inget annat.
Citera
2017-05-03, 09:04
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Det du säger att vi skulle täknats som är väl typ vad vi faktiskt räknas som. Sverige är väldigt populärt bland turister. Vi är ett av de rikare länderna i världen. Vi har låg arbetslöshet. Och vi är ett föregångsland inom väldigt många områden.

1) De flesta turister tycker det är för dyrt att åka och turista till Sverige, och de är även oroade över utvecklingen som skett de senaste 10 åren.
2) Vi är snarare ett av de mer skuldsatta länderna utan egentliga naturresurser än skog.

3) Vi har inte alls låg arbetslöshet, vi har folk som trixar med siffrorna så det passar bättre in i statistiken(praktik och aktiviteter är inte samma sak som jobb).

4) Vad är vi föregångsland inom ? vad tror vi gör bättre än andra länder ?
Citera
2017-05-03, 11:10
Medlem
Var liten på 90-talet och vi låste fan inte ens dörren när vi åkte till sommarstugan. Sa bara åt grannen att titta till katten o blommorna så drog vi. Samma med cyklar, inte fan låste vi dom. Tills det började komma blattar till byn, tog några dagar så va min bmx borta för alltid.

Sverige var ett paradis med vackra människor och folk som litade på varann. Nu är det något helt annat. Tom så att jag har börjat snegla avundsjukt på Östeuropa och dess demografi.
Citera
2017-05-04, 02:08
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyckolandet
Den är i stort helt korrekt.Har du vuxit upp i en småstad eller på landsbygden så va Sverige en idyll med framtidstro.
Idag kan du endast se problemen som invandringen skapat och våndas att det kommer bli mycket våldsamt om detta fortsätter.
För allas överlevnad måste sådana som du politiskt motarbetas och socialt stigmatiseras.
Jorden är överbefolkad och våran population kommer regleras på naturens villkor.Multiresistenta bakterier,sjukdomar,svält och missväxt samt krig kommer ordna detta.
Försök lev ditt korta liv i glädje över att bo i Norden och gör inte som Zaida Catalan gjorde för det förändrar inte världen. (Jo lite bättre blev det &#128518

Jaha det handlar om bönder på vischan som blir rädda när Sverige inte är lika blekt och trist som på 70-talet. Ok då fattar jag.
Citera
2017-05-04, 02:22
Medlem
Hade varit ett land fullt av äckliga kvinnor som levde på barnbidrag.
Citera
2017-05-04, 02:40
Medlem
MAX-HIMs avatar
Överlägsen i Pisa-resultat, men nu når Sverige bottennoteringar år efter år, och skiten startade med musslornas massinvasion. Deras miljoner bruna missfoster kostar enorma mängder svenska skattepengar när de busar, våldtar, misshandlar, förvildar och trakasserar oss stillsamma fina Svenskar i skolorna. Hur tror ni ett korkat folk skall kunna konkurrera med omvärldens länder? Våra fantastiska svenska framgångsanor utplånas med muslimskt svart skit.

Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Jaha det handlar om bönder på vischan som blir rädda när Sverige inte är lika blekt och trist som på 70-talet. Ok då fattar jag.

Och det kommer från en idiot med en avatar på en..., vad var det du sa nu? Ja just det, "blek och trist" svensk. Ni är likadana allihop. Men hämndens timme kommer närmare...

Ditt öde är jag likgiltig inför.
Citera
2017-05-04, 04:12
Medlem
avcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Hade varit ett land fullt av äckliga kvinnor som levde på barnbidrag.
Menar du att Negrerna skulle klämma ut ännu fler ungar eller vadå? Svensson producerar inget mera iallafall, eftersom WT enbart skaffar barn för uppmärksamhet. De hinner med 2-3 barn under en livstid, vilket är ungefär i stil med vad negressen bajsar ut i månaden (åtminstone om Hen får bidrag). Så i slutändan uppnår vi ett samhälle med vandrande bajskorvar iallafall. Om vi nu utgår från att Nagohugi Malablaha's babianproduktion expanderar i fullkomlig och total linjaritet med bidragen, vill säga.

LillaRapunzen uttalade det väl:
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Man är rasist/nazist om man läser ovanstående. Det är inte bara mitt påstående, vet flera som tycker samma sak.
Gratulerar, Statistiken.
Senast redigerad av avc 2017-05-04 kl. 04:32.
Citera
2017-05-04, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avc
Menar du att Negrerna skulle klämma ut ännu fler ungar eller vadå? Svensson producerar inget mera iallafall, eftersom WT enbart skaffar barn för uppmärksamhet. De hinner med 2-3 barn under en livstid, vilket är ungefär i stil med vad negressen bajsar ut i månaden (åtminstone om Hen får bidrag). Så i slutändan uppnår vi ett samhälle med vandrande bajskorvar iallafall. Om vi nu utgår från att Nagohugi Malablaha's babianproduktion expanderar i fullkomlig och total linjaritet med bidragen, vill säga.

LillaRapunzen uttalade det väl:
Gratulerar, Statistiken.

Självklart hade ett övertagande av landet skett i vilket fall som helst.

Jag glömde att ni vita män förlorade er världsdel under andra världskriget så en mera sanningsenlig bild vore väl ett land fyllt av män med mera pengar i fickorna.
Hade ni däremot inte förlorat så hade landet bestått av en massa gravida kvinnor, hur ni män hade sett på det vet jag inte, men säkert hade de som kunnat flytt till Usa.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2017-05-04 kl. 09:10.
Citera
2017-05-04, 17:13
Medlem
avcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Självklart hade ett övertagande av landet skett i vilket fall som helst.

Jag glömde att ni vita män förlorade er världsdel under andra världskriget så en mera sanningsenlig bild vore väl ett land fyllt av män med mera pengar i fickorna.
Hade ni däremot inte förlorat så hade landet bestått av en massa gravida kvinnor, hur ni män hade sett på det vet jag inte, men säkert hade de som kunnat flytt till Usa.
Du bara tramsar. Är du neger själv? Babianerna hade ju knappast något inflytande iallafall, även om de var orsaken till kriget. Det var ett mäktigt krig mellan vita och vita, och det var anti-intellektualismen (PK) som segrade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in