2017-07-09, 08:05
Bannlyst
Fint. Titta:

https://m.youtube.com/watch?v=tBWBraVYm_c

https://m.youtube.com/watch?v=C3Wu49wPnjI

Den där första filmen, ungefär som om invandringen aldrig hade ägt rum. Vitt, svenskt, härligt. Vad vi hade fått leva med vore mobbning i skolan och liknande skit som funnits även utan invandrarna.
Citera
2017-07-09, 08:46
Medlem
Var kort ute på stadens festival igår kväll, fy fan hur det ser ut jämfört med bara två år sen. Uppskattade runt hälften av besökarna till arabar, afghaner eller afrikaner, samt en del zigenare. Och detta i Luleå, som bara har 10% utlandsfödda!

Ingen av dom hördes tala svenska, var som vanligt mest gäng av män som strök omkring överallt. Såg en hel del tält gå omkring med sina barnvagnar. Den enda invandraren som sade något som gick att förstå var en 12-årig wanna-be gangster och cyklade runt och skrek "fuck you!" åt folk som var ivägen.

Noterade även att det verkade vara betydligt mindre folk ute i år jömfört med tidigare år, kanske svenskarna inte trivs med mångkulturen och därför drog sig hem illa kvickt. Det gjorde i alla fall jag.
Citera
2017-07-09, 09:13
Medlem
Vaktpasss avatar
Jag känner så väl igen din oro TS.
Och det känns inte alls bra för mig som är förälder. Vad ska mina ungar mötas av för samhälle när de kommer upp i tonåren? Kommer fan inte våga låta dottern ränna ute på kvällarna då. Fy fan!

Har inte politikerna jobbat fram en hållbar lösning på detta problem tills mina ungar blir äldre kommer vi fan flytta från sverige. Vart kan man ta vägen för att slippa den värsta invandringen med medföljande följder? Norge?
Citera
2017-07-09, 09:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M4cR1II3n
Noterade även att det verkade vara betydligt mindre folk ute i år jömfört med tidigare år, kanske svenskarna inte trivs med mångkulturen och därför drog sig hem illa kvickt. Det gjorde i alla fall jag.

Det gör de inte, garanterat. Lyssna dock på dina hjärntvättade vänner i åldrarna 20-30, många av dem förordar mer av det där. Sedan, i verkligheten, drar de därifrån illa kvickt.

Men invandrarna kommer efter. Demografiska siffrorna kan inte förnekas. Sveriges radhusområden är arabiserade i framtiden.
Citera
2017-07-09, 09:39
Medlem
Negrer är farligast och värst. Sverige har ännu inte fått ta emot massa negrer från bantu-länderna.

Era fruar, systrar, döttrar och mödrar kommer att bli våta i fittan av synen av stora svarta brunstiga negerhanar på 2 m och 40 cm kukar som är knullmaskiner. Tro mig, det kommer att knullas villt. Många mulatter kommer att födas. För mulatten är framtidens människa i hela Europa när Kalergiplanen är fullbordad.
Citera
2017-07-09, 10:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Negrer är farligast och värst. Sverige har ännu inte fått ta emot massa negrer från bantu-länderna.

Era fruar, systrar, döttrar och mödrar kommer att bli våta i fittan av synen av stora svarta brunstiga negerhanar på 2 m och 40 cm kukar som är knullmaskiner. Tro mig, det kommer att knullas villt. Många mulatter kommer att födas. För mulatten är framtidens människa i hela Europa när Kalergiplanen är fullbordad.

Det blir inte så. Svarta och vita assimileras inte (kolla in USA). Sker på individuell nivå men inte i hög utsträckning.
Citera
2017-07-09, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Det blir inte så. Svarta och vita assimileras inte (kolla in USA). Sker på individuell nivå men inte i hög utsträckning.

Assimileras gör de inte, däremot föder de mycket fler barn, och många fler negrer parar sig med vita honor.

Bara titta på Brasilien: Världens största mulattland. Kaos rakt upp och ner.
Citera
2017-07-09, 11:44
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Hur tror ni Sverige hade varit idag 2017 om vi inte hade haft någon import av araber och afrikaner alls? Överdriver jag när jag säger att jag tror det varit ett helt underbart land? Alla vet att Svenskar också begår brott och allt det där så ni behöver inte börja peka ut det, men jag tror fanimig det varit så otroligt mycket bättre. Vad säger ni? Eller har invandringsvågen kanske gjort Sverige till ett bättre land?
Kan nog börja med några väldigt okontroversiella påståenden.

1: Landets ekonomi hade varit bättre. Det finns ingenting som tyder på att de senaste 50-60 årens invandring hjälpt Sverige ekonomiskt. Inte ens den arbetskraftsinvandring som skedde från femtiotalet och framåt ser i ett längre perspektiv ut att ha lönat sig.

2: Skolan skulle varit betydligt bättre. De ökade satsningarna på svaga grupper (läs invandrargrupper) har uppenbart tagit resurser från svenska elever.

3: Vi skulle haft mindre kriminalitet. Inom vissa kategorier betydligt mindre kriminalitet.

4: Bostadsbristen skulle varit närmast icke-existerande. På gott och ont dock, den förväntan på en positiv prisutveckling som funnits senaste decenniet har hjälpt till att driva på övriga ekonomin.

5: De samhällskonflikter som idag uppstår kring ras och religion skulle ännu vara fokuserad på ekonomisk klass och kön, något som jag anser är betydligt bättre konflikter eftersom de är mycket mer flytande - i.e. en arbetarklassförälder kan få ett överklassbarn och de kan ändå umgås intimt och delar oerhört mycket kulturell förståelse. Klyftorna mellan de olika grupperna blir helt enkelt mycket mindre.

6: Människor skulle mått bättre. Vi är tribalistiska av naturen. Och att försöka tvinga igenom en förändring mot människors vilja kommer skapa otrygghet. Vilket givetvis är varför det alltid funnits en stor majoritet som velat se minskad invandring till landet.

Är då allt åt helvete? Nej, jag vill påstå att vi sett en positiv utveckling inom många samhällsområden med bland annat ökad tolerans. Givetvis skulle denna förändring skett i vilket fall som helst, vilket är uppenbart när vi ser på vår omvärld. Men kanske är det så att den ökade etniska och religiösa mångfalden fått oss att även omfamna den mångfald som tidigare funnits i samhället men som då setts som udda. Vi har helt enkelt fått vidare perspektiv. Tag en sådan man som Rickard Söderberg - man, homosexuell, sminkad, operasångare. På många sätt en udda fågel. Samtidigt uppenbart en etnisk svensk. Och jämfört med kolsvarte muslimska Abdaolaij Alima som har tre fruar, har låtit könsstympa sina barn och nu planerar att gifta bort sin 13-åriga dotter med en 28-åring från hemlandet så framstår Rickard som väldigt väldigt vanlig. Samma resonemang kan appliceras på kvinnor. Den traditionella uppdelningen mellan män och kvinnor som fanns i en relativt homogen kultur har minskat efterhand som vi inser att det finns mer som förenar etniska svenskar oavsett kön än vad som förenar etniskt svenska män med icke-svenska män respektive etniskt svenska kvinnor och icke-svenska kvinnor.

Det är också uppenbart att de flesta av de människor som kommit hit fått det bättre. De lever rikare och tryggare liv än de hade levt i hemlandet. Det går inte att ignorera denna förbättring. Istället handlar det om hur man värderar "vi och dom", och hur stort ansvar vi som svenskar (och medmänniskor) har mot omvärlden. Men som vit nationalistisk (i.e. tror på nationen som en del av oss själva) cis-man är det väldigt svårt att se några positiva förändringar av de senaste 30 årens invandring.
Senast redigerad av hakro807 2017-07-09 kl. 11:47.
Citera
2017-07-09, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen

Vad har assimilering med att vita kvinnor gärna tar emot negerkuk?
Innan har många avstått pga skammen och rädslan att bli utstött men nu lär det snabbt accelerera till vardagsmat och default.

Dom enda som rent teoretiskt kan få ut nåt utom olycka av detta är de män som gärna runkar till "bbc on white wife"-klipp. Dom är ju inte så få precis....
Citera
2017-07-09, 20:21
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Själv kommer jag ihåg Sverige på mitten av 80talet och början på 90. Det var tamifan underbart. Nu säger jag inte att allt var perfekt men folk kunde till och med lämna sina hem utan att låsa dörrarna, det fanns en känsla av att alla kände alla och allt det där. Det var ett helt annat "glöd" i folksjälen.

På somrarna kunde man vara ute dagarna långa (även nätterna) och bara njuta av livet. Nu säger jag att det inte fanns busar då också men överlag så behövde man inte oroa sig för någonting. Det var bara att köra på.

Går man däremot ut på en gata i Sverige 2017 (jag bor utomlands men besöker Sverige varje år) så är det fullt av hotfulla araber och afrikaner som står och stirrar med arga blickar. Det är gående tält överallt som skriker på sina främmande språk, för att inte prata om tiggarna som får en att fråga sig själv om man befinner sig i Sverige eller Mogadishu. Svenskar blir rånade, misshandlade och våldtagna till höger och vänster. Tusentals Svenskor blir våldtagna varje år av invandrare. I många stadsdelar så är Svenskar en minoritet ute på gatorna. Det kan vara riktigt obehagligt till och från. Det brinner bilar varje kväll och invandrargäng kastar sten på ambulanspersonal som försöker rädda livet på människor. Att besöka tunnelbanan i Stockholm på kvällen kan jämföras med att stiga ner i helvetet med knarkande (och förmodligen beväpnade) mardrömsnegrer i varje hörna. Blattegäng driver också runt i massor och muckar med Svenskar som bara vill ha kul och njuta av sommaren - glöm bort det gamla goda klassiska Svenska sommarfirandet för innan du märker av det så har du ett gäng somalier där bara ögonen lyser upp i mörkret efter dig. Varje sommar knivas flertalet svenskar ner under sommarfirandet av invandrare.

Enligt mig så har Sverige blivit rena mardrömmen och om det är såhär nu, hur tror ni det kommer bli när de om bara ett par tiotals år blir en majoritet i landet? Jag ryser bara jag tänker på det.

Hur tror ni Sverige hade varit idag 2017 om vi inte hade haft någon import av araber och afrikaner alls? Överdriver jag när jag säger att jag tror det varit ett helt underbart land? Alla vet att Svenskar också begår brott och allt det där så ni behöver inte börja peka ut det, men jag tror fanimig det varit så otroligt mycket bättre. Vad säger ni? Eller har invandringsvågen kanske gjort Sverige till ett bättre land?

Sverige hade varit ett underbart land, utan massinvasionen av invandrare dom senaste 30 åren. Underbart.
Citera
2017-07-09, 23:08
Medlem
Pungsvings avatar
Sossen är farligare än varje MENA och fyrbenta neger. Mycket mycket farligare. Sossen förstörde Sverige, sparkade ut Volvo, SAAB, IKEA, etc. När folk kommer hem från utlandssemestern och drabbas av superintensiv ångest så är det sossen på trottoaren som ger ångesten. MENA och negrer är fullt hanterbara med rätt lagstiftning. Sossen, däremot, är ute efter din själ. Gråsossen. Ha ögon i nacken. Gråsossen har dig i åtanke.
Citera
2017-07-09, 23:15
Medlem
Det skulle förmodligen ha varit ett "mindre spännande" samhälle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in