Citat:
det finns väl ingenting som talar för att de är skyldiga heller?
Caligula håller tyvärr på att sabotera tråden fullständigt med sina obstinata och oinformerade inlägg. låt mig förstå rätt: enligt din logik kan minnen inte förändras eller skapas (det verkar på dig som att man inte ens kan påverka en femåring eller sjuåring i nån riktning???). jag antar att du anser att Quick är skyldig till alla mord han varit anklagad för? samt att obducenten och allmänläkaren mördade, våldtog, och styckade Da Costa? i det första fallet var det Quicks minnen som låg till grund för åtalet, och i det senare en liten flickas minnen. dessa kan alltså inte ha varit fel? eller?
Caligula håller tyvärr på att sabotera tråden fullständigt med sina obstinata och oinformerade inlägg. låt mig förstå rätt: enligt din logik kan minnen inte förändras eller skapas (det verkar på dig som att man inte ens kan påverka en femåring eller sjuåring i nån riktning???). jag antar att du anser att Quick är skyldig till alla mord han varit anklagad för? samt att obducenten och allmänläkaren mördade, våldtog, och styckade Da Costa? i det första fallet var det Quicks minnen som låg till grund för åtalet, och i det senare en liten flickas minnen. dessa kan alltså inte ha varit fel? eller?
Varför drar du inte tomas Quick-fallet? ungefär som att det är svaret på allt?
Minnen kan inte skapas som ni har läst på någon obskyr flashbacksida... Herregud. Inte på det sättet som ni vill påstå. Man kan absolut få fram ett falskt erkännande vilket är en jävla skillnad mot att skapa ett minne era jävla pajasar.
Ska man tro som ni gör så finns det fan ingenting man kan tro på. DOM kanske inte ens har blivit förhörda då? Måste vara ett skapat minne. deras pappa är inte deras utan deras mamma som egentligen är en utomjording. jisses.
Om du nu refererar till tomas Quick och minnen så fick han ganska så tunga droger vilket jag får anta att man inte gav till en 7 åring? Samt att när han nyktrade till så återkom minnena.
Bröderna ljuger och det grundar jag på att dom påstår inte riktigt säkra ifall dom mördat Kevin eller inte! OBS!! mördat eller inte!! Samtidigt som dom kmmer ihåg förhören.
Hade dom inte mördat så hade dom sagt nej nu i nutid som vilken fullkomligt normal vuxen som helst som inte mördat någon!! Två stycken kan väl för fan inte vara tveksamma??! Eller hur tänker ni egentligen? Nu verkar det dessutom som att dom kanske har skrutit om morden på fyllan. Obs verkar som kanske eventuellt. Men det är ju troligt och faktiskt enda förklaringen till varför dom använder sig av som att dom är osäkra på om dom verkligen gjort det eller inte. Det tyder ju på att dom sagt till fler personer att dom är skyldiga.