Citat:
Ursprungligen postat av
oniram
Mamman verkar mest se flickan som en inredningsdetalj som ska kläs upp snyggt och få uppmärksamhet för i sociala medier. Hon har sovit hela nätterna då pappan spelat/porrsurfat. Han har då skitit i att ge henne mat, knappt sett åt henne och klappat till henne när hon "stört" honom. Inte tal om närhet eller samsovning. Mamman har typ låtsats som ingenting, blundat och inte sökt vård. Ev har hon också misshandlat. Fy fan. Kunde inte jag fått det där fina barnet istället?
Ja lite verkar det (på Erika) som dem levt helt skilda liv(?), när den ena vaknat och gått upp så har den andra gått och lagt sig & vise versa. Konstigt då ingen jobbade eller hade någon annan sysselsättning...
Har läst lite mer än 1000sidor i FUP´en och det jag tyckte stack ut var kommentaren om hunden, hennes hund (uttryckte hon tydligt, -den står på mig) ..som kissade på sig så fort "Alle" kom i närheten, en hund gör inte så om man en gång "trillat" på den som det påstods utan det är om man varit elak.
Otäckt mål detta, önskar nästan att tvångssterilisering fortfarande fanns kvar som åtgärd för dessa ska inte ha några barn, någonsin!