Citat:
Ursprungligen postat av
JohanElias
är du helt tom i pannloben? går du på alla fyra? lever i djungeln. Han beskriver vad han KÄNDE!!! Känslor koms ihåg mycket starkare än saker man gjort eller sagt. inget sägs om vad de SA!!!! Inget "jag kommer ihåg att jag erkände" eller att någon berättar vad de sa. "Målande" betyder "detaljerat". Det är inget ord arbetarklassbarn ska använda, ni kan inte sådant.
De har sagt att de kommer inte ihåg att de mördat någon. Hur ska de komma ihåg med säkerhet att de inte gjort det när alla tutat i dem att de gjort det. kommer du ihåg allt du inte gjort när du var liten?
Du är faktiskt en av de absolut korkaste prolärerna jag träffat på, arbetar-DNA rakt igenom, del av köttmassan vi behöver vid krig och att göra skitjobb för låga löner.
Ditt bästa argument mot mig är att jag är tom i pannloben (ett ord som jag lärde dig), att jag lever i djungeln och att du åker Mercedes och har en hel stab med arbetare.
Inget av ovanstående är givetvis sant. Jag sitter ju här och skriver vilket är en ganska så avancerad uppgift för någon med tom pannlob. Du åker förmodligen någon gammal smutsig Opel från tidigt 90-tal som knappt går igenom besiktningen. Din stab av arbetare är din docksamling som du samlat på dig under dina trötta, överviktiga 40 år. Du tro förmodligen även att någon avlyssnar din telefon, ett tecken på sinnessjukdom.
Att du inte finner det märkligt att dom då skulle komma ihåg sin känslor från ett förhör men inte huruvida dom faktiskt mördat någon är ju lite av ett mysterium. Förmodligen har det blivit personligt för dig så du nästan bajsar i byxan och tappar tupén av raseri varje gång jag skriver något som du själv ville vara först med.
Bröderna är skyldiga och det är polisiärt uppklarat som den riktige GW skulle ha sagt.