Citat:
Ursprungligen postat av
Kung-Caligula
jorå men så att. ... Du verkar trovärdig. enda anledningen jag kan se att du inte skulle komma ihpg något är du fått en smäll i huvudet elle bär på någon sjukdom. Mindre troligt är att båda dessa herrrar fick en smäll i huvudet så dom glömde bort mordet... ge er nu. Jävla tomtar.
haha bara för att du kommer ihåg saker från när du är 7 år betyder inte att resten av världen gör det : som sagt jag skiter i om de är skyldiga . Men kan tänka mig att om de har mördat killen eller inte så kan de ha glömt bort det . Som sagt . Jag har förträngt det mesta av min barndom . Ingen smäll i huvudet, inge knark, ingen fylla .
Som sagt man glömmer saker . som sagt jag kommer knappt ihåg nått när jag är 12-13 år och kan inte komma på ett minne innan de ens.
Men kan säga så här eftersom jag glömt min "barndom" så kan även de här grabbarna gjort det . Samt har de varit med om ett mord begått eller inte så kan de ha förträngt det .
postramatiskt stress osv. mardrömmar . Hjärnan försöker väll skydda sig genom att förtränga svåra saker så enkelt är det .
Som sagt även om de har mördat kevin så kan de ha föträngt det , de köper jag lätt ...Undra vem som är tomte . idiotjävel ...