Citat:
Ursprungligen postat av
Majvor666
Jag har slutat med fifa.
Fifa international soccer 93 är faktiskt bättre än fifa 16 å 17.
Fifa 15 var bra.
16 dåligt, 17 rent av uselt.
EA vill nåt men det blir tyvärr bara fel.
Matcherna är som en skriven pjäs..
Skjukt trist med hcp, script å Buttondelay.
Direktpass finns ju inte ens.
Spelarna blir som sirap när de är fria..tex Aguero är fri, Mertesacker fem meter ifrån....skottknappen trycks in men när skottet äntligen går av är Mertesacker där å täcker.
I princip allt som händer ser helt cp ut. Varenda situation är en bugg.
Jag gillar inte att ea bestämmer vad som ska hända. Tex nån springer på kanten du vet att han ska göra 90 gradersfinten. Så givetvis styr du dit med kontrollen men inget händer förens två SEK senare å då tar det ett år att vända gubben.
Spelarna reagerar dessutom helt efterblivet.
VEM vill ha spelet så här?
Inget fifa 18 för min del...tyvärr
Verkar va en del som är med dig men jag upplever egentligen ingenting av det du skriver. Segt gameplay ibland men ganska sällan nu för tiden. Annars fungerar det svinbra

Spelat FIFA sedan första utgåvan på 90-talet (med undantag för fifa16) och jag tycker nog att denna upplaga är den spelmässigt roligaste för egen del. Har lagt mycket mer tid än jag egentligen har, svårt låta bli! Får se hur det blir med nästa utgåva, vet att jag isåfall kommer lägga lika mycket tid igen... går inte in för något halvdant, vill ju spela med de bästa spelarna om jag väl spelar FUT.
Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Samma här, ser riktigt tråkigt ut... Har två sådana pack på lager, är Ju inte många TOTW kvar med de stora ligorna... Hoppas på ett riktigt fint TOTW snart!
Sen har jag även ca 25 paket till TOTS. Vilka ligor tänker ni andra satsa på att öppna era paket på? Släpps väl en liga i taget? Inga datum då alla TOTS finns i pack va?