Citat:
Tycker ändå att det finns en del läsvärt, frågan är väl hur länge dom kan skita i att använda betalväggar, utav de stora morgontidningarna är det bara GP kvar mig veterligen(kanske även DN?), vi får dock fortfarande fysiska tidningar distribuerade till kontoret, även DI och SvD. Det skall bli intressant att se hur det utvecklar sig.
Ja, socialliberalismen på ledarsidan har ju övergetts, det är mer högervridet nu, vilket dock som sagt verkar funka om man kollar statistiken, dom har fått ett ganska stort genomslag på sociala medier.
Jag kommer ihåg Härd, tror jag, skrev inte han väldigt ofta om sitt barnbarn? haha
Jan Hansson måste varit innan min tid....
För övrigt jävligt fint väder idag, igen, hoppas det håller i sig även när det blir avspark på dödens ö.
Ja, socialliberalismen på ledarsidan har ju övergetts, det är mer högervridet nu, vilket dock som sagt verkar funka om man kollar statistiken, dom har fått ett ganska stort genomslag på sociala medier.
Jag kommer ihåg Härd, tror jag, skrev inte han väldigt ofta om sitt barnbarn? haha
Jan Hansson måste varit innan min tid....
För övrigt jävligt fint väder idag, igen, hoppas det håller i sig även när det blir avspark på dödens ö.
Genomslag på sociala medier är ju inte nödvändigtvis positivt...
Nåväl, GP blir bara sämre och sämre.
Det var Stendum som skrev om sitt barnbarn vareviga vecka. Stackars barn att ha den morfarn/farfarn. Härd var bara allmänt vidrigt.
Janne Hansson är väl/var på Borås Tidning. Han må ha varit en irriterande jävel men han hade ju iaf en poäng samt faktiskt ibland bra analyser i sina krönikor ibland vilket inte kan sägas om varken Härd, Stendum eller Balkander.
Citat:
Fast några chanser, det har ju alla lag i alla matcher. Förutom ribbskottet och hysens chipp var det ju faktiskt aldrig farligt på riktigt, det var bara massa nästan-chanser. Att försvaret är såpass uselt gör ju de i allra högsta grad förtjänar att släppa in 4 bollar
Precis, han tjötar om att vi skapar chanser under matcherna men vafan skapar chanser gjorde ju även Åsebro och Hudik när vi mötte dom i cupen, matcher vi vann med 11-1 och 10-0 i dom största segrar jag sett. Chanser är inte något man kan vila mot så länge dom inte sitter.
Vi har en kock från Rasta nu som en del av samarbetet med dom. Helt otroligt.
I övrigt stod det alltså folk och väntade vid spelarbussen igår, vinner vi inte mot Ulla Elm FK på söndag lär det inte bli lugnare.
AVGÅ LENNARTSSON!!!