Östersund fortsätter oväntat sin resa med fanan högt.....
Och Blåvitt åkte till Hisingen för att smiskas....
SM-Guld 2017: Djurgårdens IF. Såklart!
På tal om Östersund så är man två stopptidsbeslut från Andersson ifrån att ha 12 poäng efter 6 matcher. Med det sagt så finns det uppenbara defensiva brister i laget. Jag har aldrig varit ett fan av Douglas Bergqvist, och Tom Petterson är väl okej men inget mer. Spelar man dessutom med Andersson i mål så riskerar man haverier i slutet av matcher.
Förlänger dom med Jörgen så går jag inte på en enda match igen, den förbannade bondläppen måste sparkas tillbaka till den Halländska eller Småländska håla han kom frånm. Det enda som är bra med denna kvällen är vädret riktigt gött(har ifos knäckt ett par bärs) även nu.
Både Blåvitt och Elfsborg skulle nog må ganska bra av tränarbyten i nuläget. Jag är så jävla trött på Haglund och kan inte ens föreställa mig hur trötta ni måste vara på Lennartsson.
Förlänger dom med Jörgen så går jag inte på en enda match igen, den förbannade bondläppen måste sparkas tillbaka till den Halländska eller Småländska håla han kom frånm. Det enda som är bra med denna kvällen är vädret riktigt gött(har ifos knäckt ett par bärs) även nu.
Jag ska ännu en gång såga ÖFK:s keeper Andreas Andersson. Så fort matcher står och väger så börjar han darra värre än en debuterande junis. Vi minns alla straffen mot Gbg på stopptid. Idag så var han visserligen också dålig från start, men återigen gör han också ett fatalt misstag på stopptid.
Varför jag tycker det är så kul är för att han var i Sirius under två års tid i SE. Det var samma visa då som nu. Sirius var typ seriens sämsta lag sista fem, där en stor del av synden kunde läggas på Andersson.
Andersson blev inför den här säsongen intervjuad av en av de journalister som följer Sirius å UNT:s vägnar. Han var då så där östkustligt dryg och hävdade att Sirius hade fel angående kritiken mot honom. Haha. Killen är ju väck.
Haha. Har absolut inte följt honom i Gefle/Östersund, men pekade han inte på sina hållna nollor eller något sånt. Till saken hör väl att i merparten av dom nollor Sirius hållit senaste åren i SE så har man knappt släppt till målchanser. Jonsson var mycket bättre ifjol än vad Andersson var säsongen innan. Ja, Sirius har helt klart två bättre kontrakterade målvakter i dagsläget.
Haha. Har absolut inte följt honom i Gefle/Östersund, men pekade han inte på sina hållna nollor eller något sånt. Till saken hör väl att i merparten av dom nollor Sirius hållit senaste åren i SE så har man knappt släppt till målchanser. Jonsson var mycket bättre ifjol än vad Andersson var säsongen innan. Ja, Sirius har helt klart två bättre kontrakterade målvakter i dagsläget.
Precis så. På tal om målvakter i Sirius så tycker jag Wicks borde tagit Thelins nick. Svagt av Big Wicks. Svårt att gnälla allt för mycket dock efter insatserna mot Peking och till viss del mot AIK och DIF.
OK. Svårt att förstå att vi gjorde oss av med Stahre för den där jävla pajasen, jag har aldrig förstått det beslutet, det blir ännu mer av ett mysterium när man som idag blir förnedrade av https://www.youtube.com/watch?v=NMBpS7AvjLU
Fy fan.
Har inte läst eller hört några kommentarer från skithögen, antar att han hänger upp sig på att vi hade ett par i virket? Det hade varit Jörgen i nötskal.
OK. Svårt att förstå att vi gjorde oss av med Stahre för den där jävla pajasen, jag har aldrig förstått det beslutet, det blir ännu mer av ett mysterium när man som idag blir förnedrade av https://www.youtube.com/watch?v=NMBpS7AvjLU
Fy fan.
Har inte läst eller hört några kommentarer från skithögen, antar att han hänger upp sig på att vi hade ett par i virket? Det hade varit Jörgen i nötskal.
Den där låten var sjukt svängig ju, den har totalt fastnat i mitt huvud nu
Nu mår man ju som en prins. Det är fan inte värt att förlänga med en enda jävla spelares kontrakt efter i år.
Det är så jävla värdelöst och spelare, ledare samt högre upp verkar totalt skita i det typ.
Jörgen bortförklarar det usla spelet gång på gång och spelarna snackar om samma jävla dynga varje match.
Förlängs det med JL går inte jag mer på fotboll förrän han är borta. Blåvitt har ett val att göra nu, väljer man JL har man totalt tappat all trovärdighet som något annat än en jävla kamratförening där man har det roligt och mysigt.