2017-05-02, 21:10
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av civilian
Haha! Det skulle ni gilla, va?

Är gubevars inte en IFK-supporter.
Citera
2017-05-02, 21:14
Bannlyst
För att förtydliga: Jag förstår vad Lennartssons tanke bakom utspelet är, alltså vad han syftar på. Men jag håller alltså inte med honom. Sett till helheten har ju Blåvitt långt större problem än att man inte sätter sina chanser idag.
Citera
2017-05-02, 21:15
Medlem
civilians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Är gubevars inte en IFK-supporter.

Just det jag menar. Det bytet skulle nog alla som inte är Blåvitt- eller Elfsborgssupportrar uppskatta.
Citera
2017-05-02, 21:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Häcken har 4 man borta ur startelva, Farnerud, Faltsetas, Sudic och Arkivou. Hoppas i alla fall Farnerud är tillbaka snart, vi behöver han när vi skall möta lite bättre lag.

Farnerud i all ära men om Irandust fortsätter såhär så kommer saknaden inte vara jättestor när han måste vilas.

Ojala var en riktig chef i försvaret idag! Det är helt uppenbart att det kommer vara han och Lindgren som startar hädanefter när båda är tillgängliga. Dock är jag jävligt orolig att även Ojala missar matchen på fredag. Engström gjorde visserligen ett fint inhopp men klarar han av att leda hela försvaret? Vem får han spela med om även Wahlström missar matchen? Det är alltså möjligt att vi har 4 mittbackar indisponibla.

Binaku har tagit så många kliv sedan förra året att man knappt tror det är sant! Det är så att man börjar skämmas för att man dömt ut honom i flera år. Fint driv och bra med bollen offensivt samt väldigt följsam defensivt.

Har Nasiru äntligen blivit av med sin valpighet? Han visade tecken på det under försäsongen under 2016 innan han återföll i gamla mönster. Jag vågar inte hoppas ännu men det ser lovande ut.
Citera
2017-05-02, 21:34
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Sjukt att man typ genomgått flertalet kriser och ångestattacker redan efter 6 omgångar men så ligger vi ändå fyra.
För oss är ju sånt standard så det var väl inget nytt, men säsongen är lång. Det kan alltid gå åt helvete.
Citera
2017-05-02, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Mats Gren ville direkt efter matchen tydligen inte svara på om Lennartsson kommer vara Blåvitts tränare imorgon.
Han är bra märklig den där Gren, ibland glappar käften hejdlöst om ditten och datten men ett slentrianmässigt "vi har förtroende" klarar han inte av. Nu måste han ju kicka Jögge.

Tar Gren på sig tränarsysslan också? Klubbchef, sportchef och tränare samtidigt, utbränd i juni.
Citera
2017-05-02, 21:41
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalesmale
Han är bra märklig den där Gren, ibland glappar käften hejdlöst om ditten och datten men ett slentrianmässigt "vi har förtroende" klarar han inte av. Nu måste han ju kicka Jögge.

Tar Gren på sig tränarsysslan också? Klubbchef, sportchef och tränare samtidigt, utbränd i juni.

De behöver en kock också. Undrar om han kan koka makaroner?
Citera
2017-05-02, 21:45
Medlem
civilians avatar
14 mål framåt och 11 mål i röven på 6 matcher, haha.
Senast redigerad av civilian 2017-05-02 kl. 21:51.
Citera
2017-05-02, 21:47
Medlem
anteri17s avatar
Jag ska ännu en gång såga ÖFK:s keeper Andreas Andersson. Så fort matcher står och väger så börjar han darra värre än en debuterande junis. Vi minns alla straffen mot Gbg på stopptid. Idag så var han visserligen också dålig från start, men återigen gör han också ett fatalt misstag på stopptid.

Varför jag tycker det är så kul är för att han var i Sirius under två års tid i SE. Det var samma visa då som nu. Sirius var typ seriens sämsta lag sista fem, där en stor del av synden kunde läggas på Andersson.

Andersson blev inför den här säsongen intervjuad av en av de journalister som följer Sirius å UNT:s vägnar. Han var då så där östkustligt dryg och hävdade att Sirius hade fel angående kritiken mot honom. Haha. Killen är ju väck.
Citera
2017-05-02, 21:49
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
"Många har pissat på Blåvitt - nu jävlar!"

https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/lennartsson-manga-har-pissat-pa-blavitt---nu-javlar/

Just nu är det väl Lennartsson själv som pissar mest på Blåvitt..
Citera
2017-05-02, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
De behöver en kock också. Undrar om han kan koka makaroner?
Har man inte överlåtit den sysslan till någon vägkrog som sponsrar? Undrar vilket Greger hade valt, vägkrog eller sportbar?
Citera
2017-05-02, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
För oss är ju sånt standard så det var väl inget nytt, men säsongen är lång. Det kan alltid gå åt helvete.
Förväntar mig inget annat. Jag tippade oss inför säsongen att åka ur och är ännu inte tillräckligt imponerad för att tro att vi kommer på övre halvan.

En vass anfallare in så kan jag bli mer optimistisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in