2017-05-01, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
stort tack. Missade den helt. Ngn som vet hur foppa är i CAM position?

Verkar vara blandade uppfattningar om honom. För mig var han betydligt bättre än Thiago iaf. Känns både snabbare och framförallt är han riktigt bra på att resa sig upp direkt och återerövra bollen om han blir nedtryckt. Hans Lm kort funkade också kanonbra som LW i 433-4
Citera
2017-05-01, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Verkar vara blandade uppfattningar om honom. För mig var han betydligt bättre än Thiago iaf. Känns både snabbare och framförallt är han riktigt bra på att resa sig upp direkt och återerövra bollen om han blir nedtryckt. Hans Lm kort funkade också kanonbra som LW i 433-4

Thiago är super skön tycker jag, med 5 star skills och bra pass och skott så är han livsfarlig som CAM.
Blir o testa Forsberg som CAM, så får vi se vad man tycker Tack!
Citera
2017-05-01, 18:02
Medlem
Ungefär hur mycket kostar Kantes SBC tror ni? Funtar på om jag ska göra den.. lär ju vara den högsta rateade verisionen av Kante tror jag. Med tanke på hur dyr den är etc så blir jag förvånad om hans TOTS blir lika bra eller högre
Citera
2017-05-01, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Ungefär hur mycket kostar Kantes SBC tror ni? Funtar på om jag ska göra den.. lär ju vara den högsta rateade verisionen av Kante tror jag. Med tanke på hur dyr den är etc så blir jag förvånad om hans TOTS blir lika bra eller högre

900k
Citera
2017-05-01, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
900k

Okej Frågan är om det är värt det.. man skulle ju vilja veta hur bra hans TOTS blir =)
Citera
2017-05-01, 18:33
Medlem
Fan va drygt! Håller på att sälja 1000K coins på MMOGA! Man kan inte sälja i en klumpsumma utan måste köpa en dj-a massa, de flesta på 10.000 coins! Det motsvarar 100 köp och roligare kan man ha! En lirare på 100.000 har det blivit, OTW Mustafi! Jag fick betalt för 100.000 coins och dessutom sålde jag honom igen för 39.000! Bra affär!
Citera
2017-05-01, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rollover
Fan va drygt! Håller på att sälja 1000K coins på MMOGA! Man kan inte sälja i en klumpsumma utan måste köpa en dj-a massa, de flesta på 10.000 coins! Det motsvarar 100 köp och roligare kan man ha! En lirare på 100.000 har det blivit, OTW Mustafi! Jag fick betalt för 100.000 coins och dessutom sålde jag honom igen för 39.000! Bra affär!

Skickade dig ett PM
Citera
2017-05-01, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Finns massa andra alternativ. Vissa spelar med dyra lag men kör ändå Smalling när det finns massa andra man kan spela med.

Seriöst spelar man med Smalling har man i bästa fall en flickvän som är en 4a av 10. Man har sex två gånger max om året (bara missionären) och man köper alltid mellanmjölk till sina köttbullar med mos som man äter varje dag. När man lyxar till det köper man en burgare på olearys och tror man supportar "sitt" lag som man aldrig sett live.

Har bara två torsk (en på straffar) men så jävla tråkigt med Smalling i varenda lag

Jag kör inte Smalling men du e ju en tomte som tror en massa om andra, mycket funderingar från din hjärna kring fifa oftast men du vet absolut inte bäst, spela för att d e skoj räcker länge.
Citera
2017-05-01, 20:33
Medlem
eshkoshkas avatar
Man ser lite gnäll om WL emellanåt att allt är så "svettigt" och defensivt. Divisionsspelet är ju betydligt värre än vad Weekend League är. Visserligen bara spelat ner till division tre, men en match där dödar ju allt sug som finns för att spela en till match.
Citera
2017-05-01, 20:36
Medlem
Lars1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rollover
Hur säljer man sina coins?
Citera
2017-05-01, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars1989
Hur säljer man sina coins?

PM?
Citera
2017-05-01, 21:23
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Man ser lite gnäll om WL emellanåt att allt är så "svettigt" och defensivt. Divisionsspelet är ju betydligt värre än vad Weekend League är. Visserligen bara spelat ner till division tre, men en match där dödar ju allt sug som finns för att spela en till match.

FIFA17 är ett spel som bygger på tålamod, tålamod, tålamod. Borta är pace-kontringarna med Doumbia, Ibarbo och Gervinho. Om man saknar tålamodet att passa runt och leta öppningar och svagheter, är FIFA17 troligen inte spelet för dig.

Saknar inte FIFA15s "dribbla på avspark" (vilket funkade!), passa till en snabb spelare och spring spring spring. Saknar iofs de grovt orealistiska höga genomskärarna på ytan... men men

Tror jag mötte Butland, Smalling, Walker, Bailly och Shaw i typ 80% av matcherna i helgen. Extra skönt att spöa de flesta av dem.

Edit: Bailly skadad, sälj genast eventuella OTWs är tipset. Kommer rasa till 10-12k om skadan inte läker före säsongens slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in