Citat:
Ursprungligen postat av
Gertrud1
Be a man about it.]
Gäller inte mig jag är till skilland från dig som sagt kvinna.
Citat:
Anledningen att jag absolut inte vill ha 50/50 fördelning är den omogna känslomässiga nivån på många kvinnor. Det leder till avsaknad av konsekvenstänk. De utspel som Miljöpartiet och Romson har gjort, men även Löven, han är synnerligen inte klok, har gjort Sverige ökänt utomlands.
Världen har redan 50/50 fördelning män kvinnor eller ursäkta nej världen har ca 200 miljoner mindre kivnnor än män, fast där borde vara ett naturligt överskott av kvinnor. Det underksottet har vi för att världen har så många med din åsikt; att kvinnor är skit värda.
Sverige är välkänt utomland, ett av värlodens mest välrennomerade länder. Du kan ju inbilla dig att Åsa Romsons tid som Vice statsminister ändrat den saken, men det är alltså fel.
Citat:
Det är inte bara kvinnor som är omogna, men frekvensen är enormt mycket större. När mer fokus läggs vid att tala om hur dåliga andra är, än att diskutera sakfrågan då är det nåt knas. Om en kvinna har rätt kvalifikationer för ett jobb, men dessa sätts ur spel så fort hon känner sig kränkt, så är hon inte lika meriterad som en man. Så är det.
Bara det förstår du Gert"rud", och detta är ju otroligt lustigt, men den som lägger ner mest tid på detta forum att vitt och brett tala om hur dåliga andra är eller någon annan är, är ju DU.
Så? vem pratar du om egentligen?
Sen; en människas kavlifikationer sätts inte ur spel för att vederbörande blir kränkt av någon anledning.
Citat:
Kvinnor som kräver specialbehandling går inte att respektera.
Har jag sett en man som krävt specialbehandling - eh nej. Du är på flashback deal with it.
Ok feminister pallar inte flashback, men så dra då, sluta gnäll.
Är män i historien och i nutid som krävt/ kräver specialbehandling. Inte kvinnor.