Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Tycker du verkligen själv att du har respekt för andra på detta forum?
Att du "fäktar" "elegant"?
Var det respekt i det inlägget du skrev till mig ? "elegant" skrivet?
Men sluta grina nu för fan, du är på flashback, här hjälper inte krokodiltårar.
Fattar du inte att du skämmer ut er, ni diskuterar inte här för att ni inte pallar trycket och inte har läsförståelse. Igen.
Vare sig du eller jag bedömer själva hur vi för oss.
Hur du än grinar och offermålar dig så får du inget safe space här. Din taktik biter inte på någon här.
Dumma dig - har ingen plats inom retoriken. Det kallas Ad hominem, och du gör dig särskilt skyldig till Tu quoque argument, eller hyckleriavfärdande
https://sv.wikipedia.org/wiki/Tu_quoque-argument.
Det må vara hänt om det fanns något annat av substans, men grejen är ju att feminister inte kan komma med något av substans utan ramlar ned i argumentationsfel på argumentationsfel.
Just dig är det lite "synd" om för du förstår verkligen inte skillnad på diskussion och käbbel, du kan inte ta ett steg tillbaka och se dig själv utifrån, och se var du felar pga av flera orsaker. Men som Dr Phil säger "Either you get it or you don't" Det han menar med det är att, antingen förstår du hur världen fungerar och anpassar ditt beteende utifrån det eller så fortsätter du att köra huvudet i väggen.
Ditt val.
Det största felet du gör, är att du gör diskussionen om detta ämnet (sak) till att handla om person (dig och mig) Det är ytterst omoget och du gör bara bort dig. Seså upp på den retoriska banan och förklara varför feminister lyser med sin frånvaro. Det kan ju knappast bero på oss här, då de inte känner oss, och en kompetent feminist skulle kunna ta upp kampen utan att ramla ned i diverse argumentationsfel.
tl dr;
Jag respekterar de som för sig sakligt. De som bidrar med kunskap och nya tankar, de som breddar diskussioner.